Vi bliver alt for tit glemt
Fra : Allan

Dato : 30-03-01 11:47

Som sædvanlig bliver vi alt for tidligt glemt. Også
på Storebaelt.dk hjemmeside er vi glemt. Der er masser
af statistik for biler, lastbiler, busser m.m. men MC'erne
- Dem har de glemt...
Kig på:
http://www.storebaelt.dk/usr/storebaelt/sbf.nsf/pages/dk.fakta.trafiktal_200
1.html

Tryk på "Kontakt" - og prøv så at forhøre dig om tallene for motorcykler -
og
hvorfor de ikke er nævnt i statistikken...

MVH
ALLAN - JAWA

Create a new mailbox, or access your existing IMAP4 or
POP3 mailbox from anywhere with just a web browser.

Fra : Jørgen Winther

Dato : 30-03-01 21:00

> [...]

> og
> hvorfor de ikke er nævnt i statistikken...

De tal, du kan se på websiden, er sammenregnet fra ialt 10 forskellige
takstklasser. Motorcykler er regnet med under personbiler. Dette er for at
skabe en klarere oversigt - og fordi motorcykel-trafiktallet er ganske
beskedent, og derfor ikke signifikant i statistikken.

--
Jørgen
Og nej, denne udtalelse er ikke en officiel Storebælt-udtalelse, blot min

Fra : Armand

Dato : 30-03-01 23:05

Allan <Jawa350@MailAndNews.com> skrev i en
Som sædvanlig bliver vi alt for tidligt glemt. Også
på Storebaelt.dk hjemmeside er vi glemt. Der er masser
af statistik for biler, lastbiler, busser m.m. men MC'erne
- Dem har de glemt...

Sidste år var Storebæltsforbindelsen ellers ude med dagens mest eksakte
tal for bakkeåbnings-deltagere: De galdt vest-danskeres deltagelse i
arrangementet derved at det var en optælling af mc-passager østover
imellem middag og kl. 18!

Så vidt jeg husker var dette tal ca. 1500 stk!

--
Armand.