Pegasoens Bakkenåbning!
Fra : dul

Dato : 30-03-01 11:40

Min kæreste havde først fri kl. 19. Vejret var knapt så godt. Mange Jyder og
Fynboer havde valgt at blive hjemme pga. blæst, sne og salt...

Ærligt talt var jeg ikke særlig opsat på at skulle køre til Bakken sammen
med de få andre? der havde trodset vejret og forøvrigt var de sikkert også
allerede kørt når vi kom frem

Jeg tændte for nyhederne kl. 18.00 og et indslag fra Nørrebrogade viste
faktisk at der var ankommet en hel del motorcyklister.

Med det vups!, fik jeg totalt sommerfugle i maven. Nu kunne jeg slet ikke
vente med at komme afsted.

Kl. 19.05 kom kæresten hjem og 19.15 var vi på Nørrebrogade med retning mod
Bakken. YIHAA!!

Jeg kørte friskt til og lavede måske nogle halv-sorte overhalinger for at
kunne nå bagtroppen.

Umiddelbart før Nørrebro station var der så mange mennesker at det næsten
var umuligt at komme igennem, skønt jeg prøvede at advare ved at dreje på
rullen. Det havde dog ikke den ønskede effekt, da Pegasoen ikke siger ret
meget. Lidt tilråb fra publikum blev det da til .

Til højre op ad Lygten, ud i venstre vejbane (der var en del biler).... og
der, i krydset Lygten/Tagensvej var bagtroppen.

HURRA vi nåede det - næsten!

Turen herfra gik nu sammen med alle de andre ganske problemfrit.

Hvor er det egentlig fedt med al den opmærksomhed fra befolkningen der havde
stillet sig op langs ruten. Man fornemmer virkelig at det er en lige så stor
begivenhed for dem, som for os. Smil, tilråb, vinken og dytten fra stor som
lille - herligt!

Vel ankommet til Bakken skyndte vi os ind for at finde et sted at spise og
reflektere over alle de mange fede lyd/synsindtryk.

Bakken var nu blevet åbnet, vi gik en runde og kørte derefter hjem ad
Strandvejen.

Skønt, herligt, fedt

Det bedste ønsker om en fed sæson

Sarah og Morten / Pegaso