PADI lægeerklæring på Dansk?
Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 17-06-03 18:14

Hej NG.

Er der nogen der har en link eller lignende til en Dansk PADI læge
erklæring?

Hilsen

Jacob Jørgensen

Fra : Lars Villebæk

Dato : 18-06-03 22:33

Det får du da sammen med dit kursus???

Fra : Søren Arnvig

Dato : 18-06-03 23:32

"Jacob Jørgensen" <gismo@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Er der nogen der har en link eller lignende til en Dansk PADI læge
> erklæring?

kommer her:

Læge erklæring for ________________________( Navn)

Sæt kryds her ------------+
!
Føler du dig rask _ Ja _ Nej _ Ved ikke _ Måske
Kan du holde vejret _ Ja _ Nej _ Ved ikke _ Måske
Her du undgået gener fra
Sukkersyge _ Ja _ Nej _ Ved ikke _ Måske
Astma _ Ja _ Nej _ Ved ikke _ Måske
Hjerteoperation _ Ja _ Nej _ Ved ikke _ Måske
Lommesmerter _ Ja _ Nej _ Ved ikke _ Måske

( Hvis du ikke svarer ja til alle spørgsmål,
skal du til en dykkerlæge som undersøger
om du er egnet til at dykke. Det koster ca 500,-
og du skal tage et par timer fri fra arbejde.
Det kan være at han ikke godkender dig. )

Jeg har forstået at dykning kan være forbundet med en vis risiko
og har så vidt muligt besvaret ovenstående efter bedste overbevisning

Søren Arnvig

Årrh Hvad ?? Er det en joke eller hva ???