Vifferen synet ;-)
Fra : wheeler

Dato : 17-06-03 15:30

He he...synsmanden havde selv en VFR'er med single bagsvinger

Godt dfm-fremmøde på LL! som sidst på aftenen sluttede med beskidte fingre
for Jens Bagers vedkommende...takker, det er sku et dejligt fordæk og det
rækker her i "begynder-fasen"
--
Wheeler

www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-06-03 16:19

> Godt dfm-fremmøde på LL! som sidst på aftenen sluttede med beskidte fingre
> for Jens Bagers vedkommende...takker, det er sku et dejligt fordæk og det
> rækker her i "begynder-fasen"

Hej Bernhardt

Tillykke med synet. Det var fint det brugte dæk kunne finde en ejermand. Det
ville have været for ærgerligt hvis din VFR blev dumpet p.g.a. det skaldede
fordæk.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Hekto

Dato : 17-06-03 21:13

In article <gCFHa.1038$CT3.16@news.get2net.dk>, "wheeler"
<bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> says...
> [...]
> for Jens Bagers vedkommende...takker, det er sku et dejligt fordæk og det

T'mer-løgge!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : wheeler

Dato : 17-06-03 21:25

"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> skrev

> T'mer-løgge!
> --
> /Hekto

[KLIP]
Hey Brian gør du det også i V4?...eller er du "IS-mæt"
--
Wheeler
VFR 750 F

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-06-03 22:49

wheeler wrote:
> [...]
> fingre for Jens Bagers vedkommende...takker, det er sku et dejligt
> fordæk og det rækker her i "begynder-fasen"

Han er da en flinker fyr ham Bager?!

Tak for og - tillykke med synet. Skal jeg komme over med digital kameraet og
fotografere dyret en af dagene?

--
Tony
MC-løs ( nej det er ikke en klub :-/ )