Givi tasker
Fra : Mads Milter

Dato : 30-03-01 11:22

Her kommer et af de anderledes spørgsmål.

Kan førersædet fra en VZ800 Marauder være i den lille 21 l. Givi-tasker?
http://www.givi.it/be.asp?ID=11&CAT=1
Hvis nogen har sådan en kombination, og gider gøre mig den tjeneste, at
forsøge, vil jeg blive glad

Jeg spørger fordi jeg inden længe skal en tur til Tyskland, hvor jeg regner
med, at købe sådan et sæt bokse med rack, samtidig med, at jeg skal have et
nyt sæde. Derfor vil jeg dernede montere det hele, og gerne have det gamle
sæde med hjem igen.

MVH Mads Milter
mads@milter.dk
VZ800

Fra : N/A

Dato : 01-04-01 17:45

Fra : N/A

Dato : 01-04-01 17:45

Fra : Thomas Nybom

Dato : 01-04-01 17:45

Hej Mads

Jeg har sådan nogle tasker på min Maruder og Sædet kan ikke være ned i en af
dem. Pris for et sæt i Tyskland hos Gericke, er på dem der heder Costom line
325 DM. stativ 200 DM

Hilsen Thomas