Få din egen side der står og tjener penge ~
Fra : Kristian Edgar

Dato : 17-06-03 14:27

ja det lyder for vildt men nu har jeg tjent ca 4000 USD jeg har kun
været igang i 2 måneder tjek det ud og se om det fanger din interesse.
http://exitcashflow.com/get_paid.php?ref=edgar150

Fra : Jacob Riis

Dato : 17-06-03 14:43

"Kristian Edgar" <edgar@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

[Snip] reklame

Reklamer er uønskede i denne gruppe ifølge fundatsen for denne gruppe
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.penge.investering Slet venligst dit
indlæg.

FUT news:dk.admin.netikette hvilket betyder at svar på dette indlæg lander i
dk.admin.netikette

--
Jacob

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-06-03 15:20

Kristian Edgar wrote:

> ja det lyder for vildt men nu har jeg tjent ca 4000 USD jeg har kun
> været igang i 2 måneder tjek det ud og se om det fanger din interesse.
> http://***.com/get_paid.php?ref=edgar***

Men hvor længe kan du mon fortsætte med det?
Jeg vil anbefale dig at kigge på betingelserne hos dit MLM-selskab:

5. Spam is strictly prohibited. Anyone found spamming will be removed
from the program and forfeit all unpaid commissions.

Dit indlæg er spam, og du kan så bare håbe, at ingen klager, før du får
det slettet igen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Michael Nielsen

Dato : 05-07-03 12:50

Kristian Edgar wrote:
> ja det lyder for vildt men nu har jeg tjent ca 4000 USD jeg har kun
> været igang i 2 måneder tjek det ud og se om det fanger din interesse.
> http://exitcashflow.com/get_paid.php?ref=edgar150

Men det stopper nok snart for dit vedkommende. Som et andet indlæg skriver
er spamming ikke tilladt ifølge deres "Terms of Service", og en klage er
afsendt til admin@exitcashflow.com.

--
Mvh.

Michael Nielsen
http://www.mnielsen.dk
- Knoglerne i flagermusens ben er så tynde og spinkle, at flagermusen
uanset art, ikke kan gå!!

Fra : Michael Nielsen

Dato : 05-07-03 13:44

Michael Nielsen wrote:

> Men det stopper nok snart for dit vedkommende. Som et andet indlæg
> skriver er spamming ikke tilladt ifølge deres "Terms of Service", og
> en klage er afsendt til admin@exitcashflow.com.

For lige at følge op på denne, fik jeg følgende svar fra Kristian via mail:

---
nå jamen det er jeg da glad for hvor var verden henne, hvis der ikke var
folk som dig.

FÅ DIG ET LIV OG EN INDKOMST

SÅ VI ANDRE ER FRI FOR DIT PIS!!!!!!!!!!

---

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 06-07-03 17:11

Michael Nielsen wrote:

> [...]
> folk som dig.
>
> FÅ DIG ET LIV OG EN INDKOMST
>
> SÅ VI ANDRE ER FRI FOR DIT PIS!!!!!!!!!!

Fortsæt, vi andre følger op, når vi kan.

Se tråde i dk.penge

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 06-07-03 19:13

Erik G. Christensen wrote:

> Fortsæt, vi andre følger op, når vi kan.

Jeg har i dag fået følgende mail fra exitcashflow.com:

---
Michael,

Thanks for the info- I have deleted his account for TOS abuse.

Dan

ECF Admin

---

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 06-07-03 19:28

Michael Nielsen wrote:
> Jeg har i dag fået følgende mail fra exitcashflow.com:
>
> Thanks for the info- I have deleted his account for TOS abuse.

Hm, og det betyder at han er cancel..

Ellers kom tilbage.