Suzuki AP50
Fra : René Jensen

Dato : 17-06-03 14:17

Hej.

Jeg har en AP50, som mangler det plastik skjold der sidder over forlygten.
det koster 900kr. hos cykelhandeleren, lidt dyrt!!!
er der nogen der har sådn et eller ved hvor jeg kan få det billiger?

Mvh
René
Helsingør

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 17-06-03 16:32

René Jensen wrote:
> [...]
> forlygten. det koster 900kr. hos cykelhandeleren, lidt dyrt!!!
> er der nogen der har sådn et eller ved hvor jeg kan få det billiger?

Find det lokale Suzuki-værksted.
Prøv evt. Special MC i Aalborg (under Limfjordsbroen) på tlf: 98127110

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 18-06-03 09:14

Hej René

Ved du tilfældigvis hvordan og hvor svært det er at skifte gearingen på
sådan en AP50?
Kan det ikke passe at det er gearingen ved baghjulet man ændrer?