form input spørgsmål
Fra : Webmaster - Landsbye~

Dato : 17-06-03 12:33

Jeg har følgende form-input som man kan vælge en fil med....
<INPUT NAME="fileupload" TYPE="file">

Nu er mit spørgsmål...
Kan det samme laves, bare så man kan vælge en hel mappe (med indhold) ?

Hvis jeg bruger ovenstående, så åbnes mappen kun og man skal vælge en
specifik fil... det er lidt surt hvis der f.eks. er 50 filer som skal
vælges.

Håber at en/flere kan hjælpe.... evt. med et link eller et script.

På forhånd tak
Jon

Fra : Morten Winkler Jørge~

Dato : 17-06-03 12:47

> Nu er mit spørgsmål...
> Kan det samme laves, bare så man kan vælge en hel mappe (med indhold) ?
Nej. Ikke så vidt jeg ved.

> Hvis jeg bruger ovenstående, så åbnes mappen kun og man skal vælge en
> specifik fil... det er lidt surt hvis der f.eks. er 50 filer som skal
> vælges.
c'est la vie mon ami

Mvh.
Morten

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-06-03 12:42

Webmaster - Landsbyen, Nibe skrev:

> <INPUT NAME="fileupload" TYPE="file">

> Kan det samme laves, bare så man kan vælge en hel mappe (med
> indhold) ?

Ikke direkte. Det er så vidt jeg ved ikke muligt af hensyn til
sikkerheden. Det kan gøres med et ActiveX-plugin (spørg mig ikke om
hvad det hedder eller om det virker med andre browsere end IE)
--
Jens Gyldenkærne Clausen