Beach life, HJÆLP
Fra : Li Lo

Dato : 17-06-03 12:14

hejsa.

Jeg sider totalt fast i beach life på øen "girls,girls,girls"
Jeg kan bare ikke få det ene af kravene til at virke.
der står : get at least 50 couples to have a romp on the beach..... det kan
jeg bare ikke... eller nærmer jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre, og hvad de
mener med det.
er der nogen er kan hjælpe mig ??

venlig hilsen Lise Lotte

Fra : jørgen

Dato : 17-06-03 19:06

ja nu kender jeg ikke spillet
det lyder dog til at være et erotisk spil

så jeg læser det som at du skal få 50 par mennesker til at kneppe på
stranden hvordan det så gøres ja det