Helmet Sunblocker
Fra : Henrik Olsen

Dato : 17-06-03 10:45

Er der nogle af Jer, der kender produktet fra
http://www.helmetsunblocker.com/ til montering på indersiden af visiret til
beskyttelse for solen? Måske endda på et BMW System4 Evo visir?

Kan det købes i Danmark eller andre steder i EU?

Alternativer?

Et røgfarvet visir vil jeg helst ikke have, da det synes lidt besværligt og
pladsen med ferieoppakning er meget trang. Da jeg også skal kunne køre om
aftenen er jeg nødt til at vælge et klart, og så eventuelt supplere med
Helmet Sunblocker.

Fra : Henrik Olsen

Dato : 17-06-03 11:32

"Henrik Olsen" <ho_mapsNO@SPAMhotmail.com> wrote in message
> [...]
> beskyttelse for solen? Måske endda på et BMW System4 Evo visir?
>
> Kan det købes i Danmark eller andre steder i EU?

Jeg glemte at nævne at jeg har set på Fog-City Hyper Optiks, som automatisk
toner op og ned. Jeg vil meget gerne høre om erfaringer med dette produkt!

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-06-03 13:46

Et voila! http://www.dmcn.dk/tmakro/SeAnmeldelser.asp?ID=38

--
Tony

Fra : Henrik Olsen

Dato : 17-06-03 14:52

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> Et voila! http://www.dmcn.dk/tmakro/SeAnmeldelser.asp?ID=38

Takker. Havde allerede set anmeldelsen, men ville gerne høre lidt mere.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-06-03 08:56

Henrik Olsen wrote:

> Takker. Havde allerede set anmeldelsen, men ville gerne høre lidt
> mere.

Ah! Prøv at skrive til Mikkel Kjær, der har skrevet anmeldelsen

Hilsner,

Tony