En bliver jo drævet til vanvid!
Fra : Jesper B Nielsen

Dato : 17-06-03 10:34

Jeg er så tæt på at købe en ny Honda CB 600 F Hornet.
Alt er klart, jeg mangler bare en PRØVETUR!!!

Jeg har stort set kontaktet alle forhandlere i danmark samt importøren. No
luck!!
Ingen vil have taget hul på deres nye cykler eller kan skaffe en demo model.

Det er såment ikke fordi jeg ikke forstår dem. Det er bare til at blive
sindsyg af når nu det er det sidste jeg mangler for at kunne tage
beslutningen.

Er der nogen der kender til en løsning på problemet?

mvh.
Jesper

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 17-06-03 10:35

"Jesper B Nielsen" <jesper@bramgraphix.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> beslutningen.
>
> Er der nogen der kender til en løsning på problemet?

Køb en brugt? Det er jo typisk danske forhandlere.. !

--
Mvh Thomas Buus
GSXR 250

Fra : Jesper B Nielsen

Dato : 17-06-03 10:45

> Køb en brugt? Det er jo typisk danske forhandlere.. !

Der er deværre ikke nogen brugte at finde fra 2000 og op. Ellers havde jeg
også gjort det.
Det er tilsyneladende for fed en cykel til at folk vil af med den.

/Jesper

Fra : IJ

Dato : 17-06-03 11:28

> [...]
> beslutningen.
>
> Er der nogen der kender til en løsning på problemet?

En hurtig søgning på Den Blå Avis gav 3 hits på brugte Hornet'er i
henholdsvis Tåstrup, Ikast og Ålborg.

mvh
Ib

Fra : Jesper B Nielsen

Dato : 17-06-03 11:53

> En hurtig søgning på Den Blå Avis gav 3 hits på brugte Hornet'er i
> henholdsvis Tåstrup, Ikast og Ålborg.
>
> mvh
> Ib

Nu er det jo ikke fordi jeg ikke har holdt øje med dba. Som sagt ingen fra
2000 og op, kun en S model der har kørt 22.000km til 85K. Jeg vil have en F
og 22.000km er lige i overkanten.

Jeg har ikke rigtigt lyst til at spilde folks tid med at tage ud og prøve en
cykel jeg ikke vil købe. Hvis den i Tåstrup du referere til, er den til
102.000kr, så er den solgt.

mvh.
Jesper

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 17-06-03 11:58

Jesper B Nielsen wrote:
> Jeg har ikke rigtigt lyst til at spilde folks tid med at tage ud og
> prøve en cykel jeg ikke vil købe. Hvis den i Tåstrup du referere til,
> er den til 102.000kr, så er den solgt.

Du kunne jo også bare ringe til sælgerne, forklare din situation, og tilbyde
en kasse øl eller lignende for prøveturen. Mon ikke at personer der
alligevel har tænkt sig at skille sig af med deres maskine, kunne lokkes til
at låne den ud til en prøvetur - de ville jo skulle gøre det samme til en
eventuel køber.

--
En glad Henrik Jensen på en spindende ThunderCat
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=74

Fra : Armand

Dato : 17-06-03 16:05

> Nu er det jo ikke fordi jeg ikke har holdt øje med dba. Som sagt ingen fra
> 2000 og op, kun en S model der har kørt 22.000km til 85K. Jeg vil have en
> og 22.000km er lige i overkanten.

Hæ!
Hvem sagde at reklame ikke virker?
Reklamens magt ér altså stor når en forbruger er så fixeret af et produkt at
han simpelthen må eje det, uden endnu at have testet det selv
Jeg ved godt at det netop er det du ikke vil, men den desperation, du giver
indtryk af at lide under, mere end antyder at dine hidtidige indtryk af
modellen (á: Reklamens magt) har lænket dig hårdt til lige dén motorcykel

Står der virkelig ikke så meget som én brugt Hornet hos en forhandler et
sted i landet?
Vedkommende kunne jo få lov at sælge dig en ny, efter at du havde prøvet
hans brugte!

--
Armand.

Fra : RacerNiels

Dato : 18-06-03 13:34

"Jesper B Nielsen" <jesper@bramgraphix.dk> wrote in message
> Nu er det jo ikke fordi jeg ikke har holdt øje med dba. Som sagt ingen fra
> 2000 og op, kun en S model der har kørt 22.000km til 85K. Jeg vil have en
> og 22.000km er lige i overkanten.

Tør nu øjnene, lille ven.

Hvad er der i vejen med en '99'er?? Det er jo den "rigtige" med 16" forhjul

Og hvad er der i vejen med 22.000km? Så er skidtet jo kørt til. En
CBR600-motor er en af de mest holdbare motorer i MC-verdenen - overhovedet!,
så mon ikke en Hornet-motor, som droslet CBR600, kan holde midst lige så
godt...??

http://www.frankiesmc.dk/VisBillede.asp?MotorcykelID=53&BilledeNavn=mc\53.jp
eg

Niels
S FAU
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Jesper B Nielsen

Dato : 18-06-03 14:36

> [...]
overhovedet!,
> så mon ikke en Hornet-motor, som droslet CBR600, kan holde midst lige så

"Tør nu øjnene, lille ven" hva! ska' du rundt?

Du har jo sikkert ret mht. CBR motoren. Jeg har skam futtet lidt rundt på en
CBR600.
Hvilket også er en af grundende til at jeg har kastet mig over en Hornet. Så
er det jo også den fedeste "nakid" cykel i 600 klassen. Jeg er nu mest til
17" hjul + de andre opdateringer på 2000 modellen.

Der er sgu ikke så meget at sige til det, jeg er til insektmos og masser af
fartvind. Jeg har kun hørt godt om cyklen, der er vel også en grund til at
den er så populær i resten af Europa. Jeg har prøvet andre naked bikes og
kender jo CBR motoren. Så hva' faen kan gå galt.

Vi har kun det skæg vi selv går og træder i...prøvetur eller ej, jeg napper
sgu en ny. Det havde jeg godt nok lovet mig selv ikke at gøre igen...men
what the hell!!

/Jesper

Fra : Richard

Dato : 17-06-03 20:54

Jesper B Nielsen wrote:
> Jeg er så tæt på at købe en ny Honda CB 600 F Hornet.
> Alt er klart, jeg mangler bare en PRØVETUR!!!

Ultimativt kunne du tage til Tyskland og leje en for en dag hos en
Honda-forhandler - ckeck evt. først om de sydsvenske forhandlere lejer
ud, hvis du bor tættere på dem.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 19-06-03 08:44

> Ultimativt kunne du tage til Tyskland og leje en for en dag hos en
> Honda-forhandler - ckeck evt. først om de sydsvenske forhandlere lejer
> ud, hvis du bor tættere på dem.

Måske de stadig har dem på køreteknisk anlæg ved lufthavnen på amager
.... Hvis de har tror du så ikke at det kan lade sig gøre at gøre nogle
runder derude mod passende betaling/bestikkelse ?

/A

Fra : GRISEN

Dato : 18-06-03 18:50

On Tue, 17 Jun 2003 11:33:33 +0200, "Jesper B Nielsen" <jesper@bramgraphix.dk> wrote:

>Er der nogen der kender til en løsning på problemet?

Har du prøvet MC Huset i Malmö ???

*
Jan