Hvilken taske?
Fra : Claus

Dato : 17-06-03 10:35

Hej gruppe.
Hvilken taske (stor med hjul) skal jeg købe? Den skal være solid og bruges
på rejser.

Med venlig hilsen
Claus

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 17-06-03 11:08

Claus wrote:
> Hej gruppe.
> Hvilken taske (stor med hjul) skal jeg købe? Den skal være solid og
> bruges på rejser.

Hej Claus, man kan desværre ikke sige Solid og "Med hjul" i samme sætning
når man taler om dykkertasker.

--
Københavns Sportsdykkerklub - Http://www.KoebenhavnsSportsdykkerklub.dk

Fra : N/A

Dato : 17-06-03 15:34

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 17-06-03 15:34

> Nåå det kan man nu nok.
> ADYK´s model med hjul er meget solid, og lavet i et lækkert let
> materiale.

Ja jeg vil sige det er et godt bud, men har du prøvet at lade hjulene stå i
lidt saltvand? Det er sædvanligvis det der sørger for at den ikke overlever
ret længe.
Den koster så til gengæld også en bondegård i forhold til at den kun er 80L

--
Københavns Sportsdykkerklub - Http://www.KoebenhavnsSportsdykkerklub.dk

Fra : palle

Dato : 18-06-03 06:56

Hvad forstås med stor - stor nok til to sæt udstyr ?

Er der noget om at der på en dykkertaske som skal med fly - skal kunne man
kunne "stoppe" skulderstropperne ind - så de ikke hænger frit ?

Fra : CK

Dato : 18-06-03 07:36

Med stor forstår jeg, som du skriver, stor nok til 2 sæt udstyr.
Jeg har set en stor en fra Mares, er den god?

mvh Claus

Fra : Niels J. Pedersen

Dato : 19-06-03 17:15

Har du prøvet at se på www.RALFTECH.COM

De forhandles nu også i DK se under www.blue-ocean.info

Fås ikke stører og bedre med 10 års garanti

Niels

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 20-06-03 08:42

Niels J. Pedersen wrote:
> Har du prøvet at se på www.RALFTECH.COM
>
> De forhandles nu også i DK se under www.blue-ocean.info
>
> Fås ikke stører og bedre med 10 års garanti

Større 140 L, bedre ved jeg ikke, der er garanti så længe tasken er i brug.

http://www.thenorthface.com/code/products/product_pages/14100_standard.html

Københavns Sportsdykkerklub - Http://www.KoebenhavnsSportsdykkerklub.dk

Fra : Lars Villebæk

Dato : 18-06-03 22:27

Hej Claus,

Jeg bruger en stor MOVEASY (det hedder den og den er faktisk ganske billig).
Den har hård bund, denier nylon sider/top hvilket er fleksibelt og hårdfør,
kraftige lynlåse, store kraftige hjul og standard
slå-ud-eller-ned-efter-behov teleskob håndtag samt bærehåndtag alle de
praktiske steder.
Den passer perfekt til flyrejser og kan ses her
http://www.moveasy.com/collection/index.htm (ligner mest ME 6000/12).
Den koster væsentlig mindre end de smarte mærker og er ikke til at slide op.

Det var bare det jeg ville sige...hej
Lars
http://www.dykkerforum.com

Fra : Henning

Dato : 19-06-03 05:34

Nærmere betegnet http://www.moveasy.com/collection/high.htm
Og den køber man hvor?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Lars Villebæk

Dato : 19-06-03 19:12

Jeg vil ikke hænges op på min dårlige hukommelse men jeg mener at
http://www.kuffert-sorensen.dk havde en del af disse på lager (for nogle år
tilbage).

/Kuffert-Lars

Fra : Søren Jensen

Dato : 21-06-03 11:35

Hej Claus,
Jeg har Aqua Lung's store med hjul og den har jeg været meget glad for. Den
kan med lidt snilde indeholde både grej og tøj til ferien. Så den kan jeg
godt anbefale.

Med venlig hilsen
Søren Jensen
www.aquashots.dk

Fra : palle

Dato : 21-06-03 16:21

Det er da meget fedt med en stor taske, men på den anden side er det skide
upraktisk hvis man skal med dykkerbådene. Her er det da meget bedre at
tasken kun lige har den nødvendige størrelse

palle

Fra : Claus Burgaard

Dato : 23-06-03 12:33

Hvorfor ikke bare købe en ishockeytaske.
De har samme størrelse og hjul, men koster kun 1/3