You've got mail Rip
Fra : Torben Jørgensen

Dato : 17-06-03 10:08

Hej

Er der ikke en der kan rippe et lille stykke lyd fra filmen "you've got
mail" med Tom Hanks og Meg ryan for mig? Det drejer sig om der hvor Meg Ryan
siger "you've got mail" ( det gør hun flere gange så vidt jeg husker) Jeg
skal bruge det til mit outlook mail program. Vil have det indsat som lyd når
jeg selv får mail.

mvh

Torben

Fra : Kostas

Dato : 17-06-03 10:10

"Torben Jørgensen" <tcj@ka-net.dk> wrote in

> [...]
> vidt jeg husker) Jeg skal bruge det til mit outlook mail program. Vil
> have det indsat som lyd når jeg selv får mail.

Prøv denne:

http://www.robd.net/sound/email.htm

mvh

kostas

PS: Google er din ven

Fra : rhexis

Dato : 17-06-03 14:35

"Torben Jørgensen" <tcj@ka-net.dk> wrote in message

> [...]
> vidt jeg husker) Jeg skal bruge det til mit outlook mail program. Vil
> have det indsat som lyd når jeg selv får mail.

Personligt synes jeg at udgaven fra Futurama er sjovere:
"You've got mail! It's not spam!".

Lydklippet kan du finde her:
www.dlc.fi/~frog/wavs/mail-download.htm

Ovenstående side har i øvrigt også en del andre mail-relaterede
wav-filer. Bl.a. nogle Austin Powers lydklip.

--
rhexis