Dogville-spørgsmål
Fra : Lise

Dato : 17-06-03 09:53

Lagde mærke til at Dogville er dedikeret til en eller anden kvinde, der er
død for nylig.
Nogen der ved hvem?

Mvh Lise

Fra : David T. Metz

Dato : 17-06-03 15:40

Lise kalligraferede, i news:3eeed73e$0$7078$ba624c82@nntp04.dk.telia.net
> Lagde mærke til at Dogville er dedikeret til en eller anden kvinde,
> der er død for nylig.
> Nogen der ved hvem?

Katrin Cartlidge, der spillede med i Breaking the Waves (Dodo, svigerinden
til Bess).
http://us.imdb.com/Name?Cartlidge,%20Katrin

David
--
Bo Warming: "GLISTRUP er en bornholmsk jackass"

Fra : hansen

Dato : 17-06-03 18:44

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> David
> --
> Bo Warming: "GLISTRUP er en bornholmsk jackass"

Katrin Cartlidge skulle have spillet Vera, men måtte efter at have været med
i de første optagelser rejse hjem, da hendes far - så vidt jeg husker - blev
alvorlig syg.
VH Lise