Hjælp til opsætning søges
Fra : Jan Ohlsson

Dato : 17-06-03 09:14

Jeg har registreret midt eget domæne xxx.dk hos gratisdns.dk og jeg har min
egen ip
og nu er jeg kørt fast, kan ikke komme videre, jeg mangler hjælp til
opsætning.
Min server er koblet op på nettet på følgende måde.
ADSL hos TDC, Speedstreem router der går videre til en 5 port huub,
serveren sidder til hubben sammen med 3 andre maskiner i lokal netværk
hvordan er det så lige, at jeg får hul igennem helt ude fra gratisdns.dk og
hjem til min server,
håber der er nogle der kan hjælpe mig (helst klippe det ud i pap) eller
nogle gode link

Hilsen fra NewBee

JAn O

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 17-06-03 13:02

On Tue, 17 Jun 2003 10:13:37 +0200, "Jan Ohlsson"
<jan.ohlsson@privat.dk> wrote:

> [...]
>hjem til min server,
>håber der er nogle der kan hjælpe mig (helst klippe det ud i pap) eller

Godtnok er det den forkerte gruppe du har fat på, men ellers så konktakt
mig på ICQ (#45241914) og så skal jeg nok hjælpe dig.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)