6610 og infrarød ???
Fra : L@rs

Dato : 17-06-03 08:07

Hej

Jeg har lige købt en Nokia 6610 og vil gene bruge den infrarøde port.....

MEN... Jeg kan overhovedet ikke få forbindelse med telefonen........
Det skal lige siges, at jeg ikke har nogen erfaring med denne port. Jeg har
prøvet, at ligge telefonen helt ind til computeren og ca. 30 cm fra. Begge
uden held...

Er der nogen der har erfaringer med det. Er det noget L... at bruge eller
hvad ??

På forhånd tak.

Lars

Fra : Søren Bendesen

Dato : 17-06-03 08:21

Her et råd jeg fik af en anden her i gruppen.. Det virkede for mig!

*********************'
I System/Egenskaber/Infrarød Enheder under Avanceret er
hastigheden sat til 115.200 (har ikke fået et til at virke med højere
hastigheder) samt Transceiver Type er sat til "Vishay 6101E".

Håber det kan bruges!

Mvh
Søren

Fra : Kasper Mikkelsen

Dato : 17-06-03 19:50

Har du husket at gå ind i forbindelser og Infrarød og sætte den til at
modtage signaler den vej. Der skal være et ikon der blinker i øverste højre
hjørne der viser infrarød er aktivt. Den slår fra igen efter et stykke tid.

/Kasper