Hvilken carport ?
Fra : Torben

Dato : 17-06-03 07:53

Hej igen,

er der en venlig sjæl der har erfaring / kan fortælle mig hvorfor carporte
fra http://www.vaerebro.dk/ er billiger end carporte fra HC
http://www.davidsen.as/

mvh
Torben

Fra : Tømreren

Dato : 17-06-03 08:55

"Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej igen,
>
> er der en venlig sjæl der har erfaring / kan fortælle mig hvorfor carporte
> fra http://www.vaerebro.dk/ er billiger end carporte fra HC
> http://www.davidsen.as/

Ja,de får dem lavet i Polen og køber MEGET stort ind.
Alle deres carporte koster faktisk kun matrialeprisen og er af god kvalitet.
Jeg satte en del af både dem og bjælkehytterne op da jeg var hos
www.waeber.dk som montere for værebro.
Jeg har selv dobbeltcarporten,men jeg valgte at skifte stolperne ud til
lærk,en merpris på ca. 500,-

Hvilken carport har du kig på?

Mvh
Tømreren

Fra : Kristian Thorning

Dato : 17-06-03 13:13

Hej Torben,

Jeg købte selv en carport fra Værebro for to år siden (CAR01HR), og kan
godt anbefale dem. Jeg har også hørt at de fremstilles i østeuropa, men
kvaliteten er som sådan udmærket. En del af beklædningsbrædderne var
flækkede, kun delvist trykimprægnerede eller meget skæve, MEN der var til
gengæld leveret MANGE ekstra brædder med, så alt i alt var der rigeligt af
god kvalitet.

mvh. Kristian

Fra : Torben

Dato : 17-06-03 14:32