Hvem tænder vi på?
Fra : Thomas

Dato : 17-06-03 07:19

Hvilke kvindetyper tænder I på?

Jeg er selv mest til den sødmefulde blondine, såsom:

Cameron Diaz
Trine Dyrholm
Samantha Fox
Steffi Graf
Nanna Grønnevik
Anna Kournikova
Jessica Lange
Heather Locklear
Anuschka Marek
Camilla Martin
Gwyneth Paltrow
Christina Roslyng
Sharon Stone

Men også typer som ikke er blonde, kan jeg tænde på:

Tina Bøttzau
Julie Christie
Geena Davis
Meg Ryan

VH

Thomas

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-06-03 09:13

"Thomas" <th63@ofir.dk> wrote in message
> Hvilke kvindetyper tænder I på?

Det varierer - nok mest fordi det er udstråling, jeg kan tænde på.

> Jeg er selv mest til den sødmefulde blondine,

Det er jeg sådan set også, selvom den eneste af de kendte, jeg har været tæt
nok på, til at hun virkelig kunne tænde mig, var den tidligere så kendte
Rikke Solberg.

Senere har jeg mødt en tilsvarende type, som dog kun havde skulderlangt hår,
på et salsakursus, som også kunne tænde mig i en grad, hvor det gik ud over
min koncentration, når jeg skulle danse med hende.

Derudover kan jeg både tænde på feminine piger og sportsklædte piger, og jeg
har set mange håndboldkampe i kvindernes håndboldliga gennem de seneste ti
år.

Mit store problem er, at jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre ved mig selv, når
jeg føler, jeg er ved at blive tændt, og ikke tør gøre noget ved det, men
får en stærk skyldfølelse som en lille dreng, der bliver taget på fersk
gerning med fingrene nede i kagedåsen.

Med venlig hilsen
Børge

--
Denne meddelelse udtrykker kun mine egne synspunkter og de facts, jeg
kender.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-06-03 11:11

On 16 Jun 2003 23:19:25 -0700, th63@ofir.dk (Thomas) wrote:

>Hvilke kvindetyper tænder I på?

*snip* det var sgu ikke så lidt

jeg tænder nu kun på min bedre ½ del

men jeg kan se charmen i den ene af søsterne fra heksene fra waren
manor - sjovt nok den mindst *sexede* af dem - men hun har et eller
andet over sig - hendes mor fik hende som 13-14 årige - selvfølig er
det hårdet der gør at fundamentet er i orden = det er langt.
( undtaget Rachel ward fra b filmen against all odds fra ? sikkert
1982 )

men ellers er det øjnene - de lyver sjældent , hvor de andre HollyWood
plastick fantastik babes har det her : her sker ikke noget spænende
udtryg !

der har Marie Holly Combes et eller andet - der taler til mig - jeg
har læst lidt om hvordan hun lever og jow jow bidt af husdyr jeg tror
hun har 7 hunde og som tommelfingere regl vil jeg sige imho folk der
føler naturlig godhed imod dyr og børn - der kan umuligt på en eller
anden måde være i orden.

hun var også den første i showet til at smide push op bh en - hvor
alysia milano jo næsten ikke kan få nok !

også Sara Gilbert fra Rosane hun er også ubestikelig
jeg vil væde på hun også i real life er en strid *satan*

hvorom alting er så tror jeg mere at jeg bliver vækket/inspireret af
en karekter :ubestikelighed - matrikalsk -inteligens -overlevet
-orginalitet uden at være vulgær - trauma-noget FTW-en der er stærk
nok til ikke at være med på moden eller gå i forårets farver - en der
ikke søger bekræftigelse i andre menneskers menning om dem -noget i
væsnet der fortæller en historie som man aldrig helt kommer til bunds
i - styr over tarm gasser -emapti uden at fortabe sig i det umulige -
stærk nok til også at være svag uden at ynke- selv eroni -loyalitet -

det er jo 1000 ting der er umuligt at holde styr på -

jeg vil ikke sige at en korthårdet kvinde er fortabt hun apelre nok
mere til venskab ind intimitet !

men det er ikke erotisk - erotik / sex er noget andet ....

det er mere noget med der hvor det første skrig af angst hvor løven
flår lammet også smagen af BLOD adralin well just a feeling ....
elller så er det graviditet uhh mums

Michele pheiffer har selvfølig også et_eller_andet :)
--
"Københavns Politivedtægt:§ 10.
Det er forbudt uden fyldestgørende grund at banke på porte, døre eller

Fra : [: ::AaBFrEaK:: :] -~

Dato : 17-06-03 12:12

Sisse Fisker (TV2 sport)
Lotte Thor (TV3 Sport)
Line Baun Danielsen (TV3 Sport)
Pernille Aalund (TV3)

Bare lige 4 stk! =)

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 17-06-03 14:09

"[: ::AaBFrEaK:: :] --DK--" <superaab@SPAMFILTERsport.dk> skrev i en
meddelelse news:3eeef78b$0$76135$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Sisse Fisker (TV2 sport)
> Lotte Thor (TV3 Sport)
> Line Baun Danielsen (TV3 Sport)
> Pernille Aalund (TV3)

Det ku' da være at man skulle til at se de der sportsudsendelser.

Lars

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-06-03 14:40

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in message
> "[: ::AaBFrEaK:: :] --DK--" <superaab@SPAMFILTERsport.dk> skrev i en
> meddelelse news:3eeef78b$0$76135$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Det ku' da være at man skulle til at se de der sportsudsendelser.

Ja - især hvis du er lidt selektiv. I relation til det, vi diskuterer i
denne tråd, er de mest interessante sportsgrene nok tennis, håndbold og
atletik for kvinder.

For kvinderne i denne gruppe er fodbold og cykling for mænd nok mere
interessant.

Andre spændende udsendelser er Viden Om med studieværtinden Anja Philip samt
Boogie, hvor studieværterne dog er temmelig unge.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Per Moreau

Dato : 17-06-03 12:02

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke kvindetyper tænder I på?
>
> Jeg er selv mest til den sødmefulde blondine, såsom:

Bare kvinden er iført en sort tæt siddende latexdragt der desuden er
højglans poleret, så er jeg solgt.
Mere skal der ikke til hos mig.

Mvh
Per M.

Fra : Girlie

Dato : 17-06-03 16:28

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Men også typer som ikke er blonde, kan jeg tænde på:

> [...]

Det er sq godt at høre..*g* Men mænd har desværre en blonde -
fascination...Dog føler jeg mig mere kvindelig og respekteret med mit mørke
hår

Jeg tænder på høje muskuløse (IKKE PUMPEDE) mænd med mørkt hår, brændende
stærke, intelligente øjne og et vindende og ægte smil... Især hvis de
samtidigt har enten jakkesæt eller tætsiddende t-shirts
på...GRRR:....Men...de skal se ud som om de har mere melle ørerne end
muskler....det kan man se på øjnene...
Til gengæld slukker jeg helt på mænd, der ikke har opdaget at en ring i øret
og sølvkæder om halsen er passé.

Sådan er der jo så meget

Eksemper på turn ons:

Mikael Kamper (TV2 nyheder) - What a man!
Jason Watt (ansigt)
Dean Cain (Ham der spillede Superman i den nye serie)
Geoge Clooney

--- Fælles er at de alle har et stærkt glimt i øjet

Fra : Anita

Dato : 12-07-03 07:02

"Girlie" skrev

Hej Girlie

Du skal da ikke være eneste "pige" der udtaler sig her

> [...]
>
> Mikael Kamper (TV2 nyheder) - What a man!
> Jason Watt (ansigt)
> Dean Cain (Ham der spillede Superman i den nye serie)

1 og 3 ved jeg ikke lige hvordan ser ud, men de 2 andre er bestemt ikke
slemme at kigge på

Men min top-lækre-favorit-turn-on er Christian Slater (skuespiller).

Venligst Anita

Fra : Kirstine

Dato : 12-07-03 10:36

In article <3f0fa29b$0$1640$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
anita@*slet*stofanet.dk says...
> "Girlie" skrev

> 1 og 3 ved jeg ikke lige hvordan ser ud, men de 2 andre er bestemt ikke
> slemme at kigge på
>
> Men min top-lækre-favorit-turn-on er Christian Slater (skuespiller).

Her i huset er det uden tvivl Andy Garcia, der er favorit *G*

Kirstine
--
*Trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : nusle

Dato : 12-07-03 12:46

"Kirstine" <kirstine@bernau.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

Okay - så vil jeg også være med

Jeg har et soft spot for:

James Spader (siden "Sex. Lies and Videotapes" - så jeg
vil virkelig gerne se "Secretary" *SF*)
http://www.angelfire.com/celeb/jspics/jspics3.html

Kurt Russel (det hjælper gevaldigt, at han har været gift
med Goldie Hawn så længe *S*)
http://ecards.heavystorm.com/cards/Personalities/Celebrity/Actors/KurtRussel
l/12.html

David Boreanaz (som min datter gennem måneder nu
har påvirket mig til at se noget i *G) er også lidt øjeguf
http://www.david-boreanaz.com/visitor/modules.php?set_albumName=promo&id=abe
&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php

Og så er der nu noget over Sean Connery (efter han blev
gråhåret, blev han bare lækker - okay, måske er han for
gammel (til mig, han er sådan ca. 15 år ældre end min far),
men hans _stemme_ og karisma *uhhmmmm*)
http://www.geocities.com/Broadway/Balcony/3333/firstkposter.jpg

Og Michael, fordi han er et godt menneske og har gjort et
uudsletteligt indtryk på mig:
http://www.lamodels.com/LAM_Men/MichealHir/Michael_a.htm

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 12-07-03 15:28

In article <3f0ff4e9$0$76139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> James Spader (siden "Sex. Lies and Videotapes" -

Hm.. spilede Dr. Jackson i Stargate filmen - Michael Shanks spiller
rollen i serien, der er nogen som mener de ligner hinanden :)

> Og så er der nu noget over Sean Connery (efter han blev
> gråhåret, blev han bare lækker - okay, måske er han for
> gammel (til mig, han er sådan ca. 15 år ældre end min far),
> men hans _stemme_ og karisma *uhhmmmm*)

Det er utroligt med den gamle hønisse *G* Piger i alle aldre, selv unge
piger syntes han er lækker - og han er hvad, 73? Men jeg syntes også han
er underholdende (selv om jeg ikke lige har fantasier om ham *G*)

Fra : nusle

Dato : 12-07-03 16:49

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hm.. spilede Dr. Jackson i Stargate filmen

I know

> - Michael Shanks spiller
> rollen i serien, der er nogen som mener de ligner hinanden :)

Den har jeg ikke set.

> Det er utroligt med den gamle hønisse *G*

Så, så var din mund *GG*

> Piger i alle aldre, selv unge
> piger syntes han er lækker - og han er hvad, 73?

Jamen, der er bare et eller andet ved ham, den der dybe melodiøse
stemme der gør en blød helt ned i strømperne, og så det der frække
glimt i øjet og afslappede smil, og så er der nu engang noget smukt
ved grå stænk i håret (også når de bliver flere *S*).

Richard Gere i "Primal Fear" (tror jeg den hed) havde også grå
stænk, så jeg blev helt fugtig ved synet *LOL*

YES! *G*
Jeg er ved at nå den alder, hvor de "passende" mænd er ved at få
grå stænk i håret

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 13-07-03 18:23

In article <3f102dd3$0$76161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> YES! *G*
> Jeg er ved at nå den alder, hvor de "passende" mænd er ved at få
> grå stænk i håret

Det er vist ikke kun aldersbestemt! Jeg har sgu allerede fået nogle grå
hår! (Dog smiler jeg sjældent, og har vist ikke et frækt glimt i øjet

Fra : nusle

Dato : 13-07-03 18:55

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det er vist ikke kun aldersbestemt!

Pjat (sådan da), mænd i midten af 30'erne og opefter,
de får rask væk en smule distingverede og sexede grå
stænk i håret, jeg ser det ske i rigt antal

*nam, nam*

> Jeg har sgu allerede fået nogle grå
> hår!

Så, så - ikke noget med at prøve at friste til nærmere
undersøgelser *hehe*.

> (Dog smiler jeg sjældent, og har vist ikke et frækt glimt i øjet

Det kan der garanteret rådes bod på *S*.

mange hilsner
nusle

Fra : Niels Henriksen

Dato : 13-07-03 00:02

"Kirstine" <kirstine@bernau.dk> skrev i en meddelelse

> Her i huset er det uden tvivl Andy Garcia, der er favorit *G*

Jeg smelter ved at se Harrison Fords dejlige øjne og smil

--
Niels Henriksen

Fra : PerX ...

Dato : 13-07-03 18:24

In article <3f10933a$0$76064$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
niels@[FJERN]biggs.dk says...
> "Kirstine" <kirstine@bernau.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg smelter ved at se Harrison Fords dejlige øjne og smil

Det er også 25 udenfor! *G*

Fra : Anita

Dato : 18-07-03 14:19

"Anita" skrev

> Men min top-lækre-favorit-turn-on er Christian Slater (skuespiller).

Hovsa, jeg glemte da helt at nævne Paw Lagermann fra bandet "Infernal" - han
er bare laber *mums*

/Anita

Fra : Paul

Dato : 17-06-03 21:48

Thomas skrev i meddelelsen ...
>Hvilke kvindetyper tænder I på?

La' mig liiige se...

1. Marianne Jelved
2. Ritt Bjerregaard
3. Pia Kjærsgaard
4. Lotte Heise
....og så fremdeles.

Jeg tænder nok på magtfulde kvinder med munde som hønserøve - lige på nær
Lotte, men hende tænder jeg på fordi hun endelig holder kæft når hun tager
min bedste ven i munden.

Fra : Henning

Dato : 18-06-03 16:19

Thomas wrote:
> [...]
>
> Jeg er selv mest til den sødmefulde blondine, såsom:
>
> Cameron Diaz
> Trine Dyrholm
> Samantha Fox
> Steffi Graf
> Nanna Grønnevik
> Anna Kournikova
> Jessica Lange
> Heather Locklear
> Anuschka Marek
> Camilla Martin
> Gwyneth Paltrow
> Christina Roslyng
> Sharon Stone
>

> Men også typer som ikke er blonde, kan jeg tænde på:

Hvem Helvede er de damer?
Altså bortset fra Meg R. med det frække "trolde-ansigt"
Hun er en lægger ca. 50 årig dame *GGG*

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-06-03 16:55

On Wed, 18 Jun 2003 17:19:08 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

>Hvem Helvede er de damer?

tjek dem på http://www.google.com/intl/da/
jeg er sikker på du vil finde dem alle :)

>Altså bortset fra Meg R. med det frække "trolde-ansigt"
>Hun er en lægger ca. 50 årig dame *GGG*

ja de holder sig godt der i HollyWood :)

men så igen 50 år er sgu da ingen alder :)))

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Thomas

Dato : 24-06-03 12:36

> Hvem Helvede er de damer?

Kender du ikke en eneste af dem?

Skal jeg virkelig lave billedlinks til dem, så du kan se hvor lækre de er?

VH

Thomas

Fra : PerX ...

Dato : 24-06-03 14:21

> Hvem Helvede er de damer?

Jeg syntes det kunne være interessant at vide hvad folk forstår ved
"tænde på" - er det "syntes ser dejlig ud" eller bogstavligt talt "har
lyst til at flå tøjet af hende og pule hende" ?

Igen undrer jeg mig lidt hvis det er det sidste, der er sgu ingen i det
offentlig rum jeg "tænder på" så - der er et par stykker der er dejlig at
se på men så hellere ikke mere.

Fra : Henning

Dato : 25-06-03 19:39

PerX ... wrote:

> [...]
> det offentlig rum jeg "tænder på" så - der er et par stykker der er
> dejlig at se på men så hellere ikke mere.

Se det var jo noget af et spørgsmål *G*

For mig er at "tænde på", når jeg ser og oplever en kvinde, som
jeg tænker om: " Hende gad jeg nok lære at kende lidt bede"

Seksuelt tænder jeg ikke på synet af en kvinde generelt, men synet
af en kvinde kan få mine seksuelle fantasier sat i gang og i mine
fantasier er kvinderne som at se dem i et dugget spejl, difuse og
uhåndgribelige

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 26-06-03 00:31

In article <3ef9ec42$0$97196$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> Se det var jo noget af et spørgsmål *G*

:)

> For mig er at "tænde på", når jeg ser og oplever en kvinde, som
> jeg tænker om: " Hende gad jeg nok lære at kende lidt bede"

Ah ok, det er lidt mere med moderation. Så tror jeg at jeg fremover vil
definere det som "Nogen jeg godt kunne tænkte mig at blive afvist af" *G*

Og så er det jo ikke sidespring jo :)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 26-06-03 07:50

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Ah ok, det er lidt mere med moderation. Så tror jeg at jeg fremover vil
> definere det som "Nogen jeg godt kunne tænkte mig at blive afvist af" *G*

Er det ikke en noget negativ definition? I min begrebsverden vil det nok
svare til "nogen jeg godt vil kigge lidt mere på". Jeg ved godt, det er
noget koldt og kynisk, men jeg kigger på mange smukke piger på nogenlunde
samme måde som kunstværker.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 26-06-03 18:19

In article <3efaa775$0$76063$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Er det ikke en noget negativ definition?

Jo meget, og sådan tænker jeg heller ikke bevist.

> I min begrebsverden vil det nok
> svare til "nogen jeg godt vil kigge lidt mere på". Jeg ved godt, det er
> noget koldt og kynisk, men jeg kigger på mange smukke piger på nogenlunde
> samme måde som kunstværker.

Det kan godt være det er sådan det bliver ved manglende kontakt.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 26-06-03 20:09

> In article <3efaa775$0$76063$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> brahbech@post8.tele.dk says...

> Det kan godt være det er sådan det bliver ved manglende kontakt.

Ja - og jeg ser ingen grund til at tage kontakt, hvis jeg bare kan forvente
at blive afvist. Så foretrækker jeg at trække illusionen lidt ud ved at
kigge lidt mere på skønheden. Den strategi vælger jeg, hvis hun ser ud til
at have en væremåde, som gør, at jeg ikke ville kunne holde ud at være
sammen med hende, eller hvis jeg ikke tror, jeg har en chance for at nå
hende.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Anita

Dato : 12-07-03 06:53

"Boerge Rahbech Jensen" skrev

Hej Børge. Det glæder mig, at du lod dig overtale til at forblive
debatterende her i nyhedsgruppen.

> Ja - og jeg ser ingen grund til at tage kontakt, hvis jeg bare kan
forvente
> at blive afvist. Så foretrækker jeg at trække illusionen lidt ud ved at
> kigge lidt mere på skønheden.

Ja det kan også være ubehageligt at blive afvist. Skuffet endnu engang og
endnu engang føle at der er noget galt med én selv. Men nogle gange synes
jeg alligevel man (jeg) må tage chancen. Hvis man ikke satser, vinder man
heller aldrig noget

> [...]
> at have en væremåde, som gør, at jeg ikke ville kunne holde ud at være
> sammen med hende, eller hvis jeg ikke tror, jeg har en chance for at nå

Sådan har jeg lært at det kan være dumt at tænke. Præcis sådan tænkte jeg om
min nuværende kæreste (gennem snart 3 år) men jeg tog grueligt fejl. Sådan
en tanke kan betyde at man lader noget gå forbi, som måske slet ikke var så
uopnåeligt som man troede. Også derfor mener jeg at man ind i mellem må tage
chancen.

Venligst Anita, der netop er hjemvendt fra ferie og har 1243 ulæste indlæg i
gruppen. I har da ikke ligget på den lade side! (som vi siger i Jylland

Fra : Henning

Dato : 12-07-03 08:02

Anita wrote:

Hej Anita

> Venligst Anita, der netop er hjemvendt fra ferie og har 1243 ulæste
> indlæg i gruppen. I har da ikke ligget på den lade side! (som vi
> siger i Jylland

Velkommen fra ferie !

MVH
Henning

Fra : Anita

Dato : 16-07-03 08:21

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Anita wrote:
>
> Hej Anita

> Velkommen fra ferie !

Mange takker Det var en dejlig men dyr tur til Japan. Masser af
udfordringer, især da ganske få japanere forstår eller taler andet end
japansk og det ikke lige var vores stærke side.

Venligst Anita

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 12-07-03 08:01

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> wrote in message

> [...]

> en tanke kan betyde at man lader noget gå forbi, som måske slet ikke var

> uopnåeligt som man troede. Også derfor mener jeg at man ind i mellem må

Det er nok rigtigt. Det var nu heller ikke så meget den situation, jeg
tænkte på. Jeg tænkte mere på piger, som enten viser en adfærd, som jeg
tidligere har valgt at tage afstand fra eller ikke viser vilje til at
acceptere andre, som de nu engang er. Jeg tror ikke, jeg kan nå piger, som
allerede har afvist mange andre fyre, især ikke hvis det er sket med en
skarp eller spids bemærkning. De piger, der ser ud til bare at ville have
f.eks. gratis øl eller tilsyneladende tilhører et misbrugsmiljø vil jeg slet
ikke have noget med at gøre,. ligesom jeg har lært at være meget forsigtig
med psykiatriske brugere.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Anita

Dato : 16-07-03 08:16

> [...]

slet
> ikke have noget med at gøre,. ligesom jeg har lært at være meget forsigtig

Okay, så forstår jeg bedre og her følger jeg dig 99%. Jeg holder mig også
langt væk fra folk med broblemer af den art du nævner.

Men kun 99% fordi jeg netop har denne ene erfaring med min nuværende
kæreste, hvor jeg mere eller mindre ubevidst besluttede mig for ikke at
kigge den vej han var, da jeg vidste at hans ekskæreste var en "storbarmet,
u-uddannet, moderigtig festsild" der bestemt ikke var min kop te. Så jeg
tænkte at hvis det var den type piger der interesserede ham, gad jeg ikke
spilde min tid dér. Altså havde jeg udelukket ham som "potentielt
kærestemateriale" og var derfor totalt blind for hans tilnærmelser. Jeg
skulle næsten have det på skrift i 7 eksemplarer som Henning så ofte
forklarer

Men heldigvis var han vedholdende og ikke bleg for at sige tingene lidt
direkte, så det lykkedes mig da at "vågne op" og indrømme over for mig selv,
at han jo faktisk var/er ret interessant.

Der er håb derude
Venligst Anita

Fra : PerX ...

Dato : 16-07-03 11:46

In article <3f14f9f4$0$1669$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
anita@*slet*stofanet.dk says...

> [...]
> tænkte at hvis det var den type piger der interesserede ham, gad jeg ikke

Hvad - siger du dermed du er fladbrystet, veluddanet og kikset påklædt?
*G*

> Der er håb derude

Man har jo lov at håbe :)

Fra : Anita

Dato : 16-07-03 20:55

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev

> Hvad - siger du dermed du er fladbrystet, veluddanet og kikset påklædt?
> *G*

*G* Noget i den stil.

Ej kikset påklædt er jeg nok ikke, vel nærmere "klassisk" hvis man kan sige
sådan. Men går ikke som sådan i modetøj, for så kan man jo ikke bestille
andet end at skifte gardaroben ud og det rækker pengene på SU jo ikke til.
Desuden synes jeg at meget af mode-tøjet er "mindre kønt" (så har jeg ikke
sagt for meget).

> Man har jo lov at håbe :)

Jepper
Venligst Anita

Fra : PerX ...

Dato : 17-07-03 13:48

In article <3f15abc7$0$1651$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
anita@*slet*stofanet.dk says...
> [...]
> Desuden synes jeg at meget af mode-tøjet er "mindre kønt" (så har jeg ikke

Nu ved jeg ikke om der er forskellige definitioner af "klassisk", men min
definition af det er fint nok - jeg syntes også meget af det mode hejs er
lidt for latterligt *G*

Fra : Anita

Dato : 17-07-03 14:12

> [...]

> definition af det er fint nok - jeg syntes også meget af det mode hejs er

Jeg ved heller ikke om "klassisk" er det rigtige ord.

Moden er vist efterhånden sådan at man via sit "alternative" tøj forsøger på
at skille sig ud fra mængden. Hvilket også er fint nok, det har bare ikke
helt den effekt når de fleste unge går i tøj, hvor syningerne er uden på og
skoene er så spidse at man undrer sig over om de har ladet tæerne blive
derhjemme.

Så i modsætning til ovenstående er min kluns vist temmelig klassisk *G*

Venligst Anita

Fra : Henning

Dato : 17-07-03 19:22

Anita wrote:

> Så i modsætning til ovenstående er min kluns vist temmelig klassisk
> *G*

Højhalsede bluse, spenser-kjole, fodformede ande-dapper,
hjemmestrikkede knæstrømper og sygekassebriller og rottehaler ? *G*

MVH
Henning

Fra : Anita

Dato : 17-07-03 21:14

> Højhalsede bluse, spenser-kjole, fodformede ande-dapper,
> hjemmestrikkede knæstrømper og sygekassebriller og rottehaler ? *G*

Ej, i det årti var jeg ikke engang født

/Anita

Fra : Nielsen

Dato : 17-07-03 03:30

hmmm.....

Jeg er lidt forbavset. Når man læser de mange indlæg fra mænd, virker
det som om at de fleste kun "tænder" på berømtheder, eller blondiner.
Så skulle man tro, at mændene ikke tænder på de fleste piger som bor i
DK, og det kan da ikke passe.
Jeg tror i det hele taget, at det er et meget komplekst spørgsmål, som
er meget svær at besvare. Og hvad vil det iøvrigt egentligt sige at
"tænde" ?. At "tænde" er vel, at en anden person - vækker glade og
varme føleser, evt seksuelle i eens følelsesunivers.

Hvad der "tænder" mig ?- tja - det er personlighed og udstråling.
Skal man tro de mange indlæg, så er jeg vist lidt anderledes end andre
mænd. Udseendemæssigt kan jeg umiddelbart bedst lide mørkhårede piger,
gerne langhårede med krøller. Men mørkt langt hår passer altså ikke
til alle. Nogen piger ser f.eks bedst ud med kort lyst hår. Det
afhænger helt af hvordan resten af personen er "skruet" sammen.

En ting som jeg ved jeg ikke umidelbart tænder på, det er de piger,
som er så tynde - at man er bange for at de flyver væk, hvis man går
en tur med dem i blæsevejr. Jeg ved ikke hvorfor pigerne har fået den
ide, at mændende helst vil have pigerne så tynde som muligt. En pige
skal have naturlige former, uden dog at være for overvægtig - efter
min smag.
Men alligevel kan en tyk eller tynd pige tænde mig, hvis hun har en
udstråling og personlighed, jeg bryder mig om.

Det første jeg kigger efter , når jeg ser en pige - er ansigtet. Et
par smilende øjne og et kækt ansigt, kan gøre mig blød i knæene og
varm om hjertet. For meget makeup - kan afskrække mig. Jeg vil hellere
have en naturlig køn pige.
Selv den smukkeste pige, kan ikke tænde mig rigtigt - hvis hun ikke
har noget mellem ørerne. Der skal være lidt intelligens, modspil og
evne til at snakke, diskutere, lytte og forstå. Personligheden er for
mig meget vigtigere end udseendet.

Når man "leder" efter en kæreste, har man ofte en ide om, hvordan
denne skal være. Det tror jeg man skal passe lidt på med. Måske vil
man overse en rigtig dejlig person, som kan stå lige foran næsen. En
person som man kunne blive lykkelig sammen med. En person man kan
"tænde" på, når man lærer personen at kende.

Nielsen

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 17-07-03 07:40

"Nielsen" <dj-zivago@mailbox.as> wrote in message

> Jeg er lidt forbavset. Når man læser de mange indlæg fra mænd, virker
> det som om at de fleste kun "tænder" på berømtheder, eller blondiner.

Det er nok rigtigt. Berømthederne har den store fordel, at man sandsynligvis
aldrig kommer så tæt på dem, at man skal forholde sig følelsesmæssigt til
dem.

> Så skulle man tro, at mændene ikke tænder på de fleste piger som bor i
> DK, og det kan da ikke passe.

For mig giver det ganske god mening, idet mange danske piger har meget
travlt med at kritisere de mænd, de møder, og synes at stille urealistisk
store krav til mændene. Hvis man ikke kan leve op til det, er det nemt at
føle sig tiltrukket af f.eks. piger fra andre kulturer og berømtheder.

> Hvad der "tænder" mig ?- tja - det er personlighed og udstråling.

Sådan har jeg det også, dog med det forbehold, at for stærk personlighed og
udstråling kan virke skræmmende og spændende på én gang på mig.

> En ting som jeg ved jeg ikke umidelbart tænder på, det er de piger,
> som er så tynde - at man er bange for at de flyver væk, hvis man går
> en tur med dem i blæsevejr.

Helt enig, bortset fra jeg er mere bange for at brække nogle ribben, hvis
jeg skal kramme hende.

> Når man "leder" efter en kæreste, har man ofte en ide om, hvordan
> denne skal være. Det tror jeg man skal passe lidt på med.

Det er nok rigtigt. Jeg forsøger dog at bruge mit billede af en drømmepige
konstruktivt i de perioder, hvor jeg prøver at putte noget indhold ind i mit
liv. Hvis problemet er, at der er for mange muligheder, kan det jo være et
kriterie, at det skal svare til det, min drømmepige kunne interessere sig
for.

> Måske vil
> man overse en rigtig dejlig person, som kan stå lige foran næsen. En
> person som man kunne blive lykkelig sammen med. En person man kan
> "tænde" på, når man lærer personen at kende.

På det punkt er jeg meget forsigtig, som jeg har skrevet mange gange. Jeg
skal næsten have en skriftlig tilladelse i flere eksemplarer og flere
bekræftelser på, at jeg må "tænde" på de piger, som billedligt talt står
lige foran næsen på mig. Jeg har ikke lyst til at spilde følelser på nogen,
hvor jeg alligevel ikke har nogen chance, fordi de er optaget til anden side
eller ikke er interesseret i mig.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Peter Jespersen

Dato : 17-07-03 21:50

On Thu, 17 Jul 2003 08:40:06 +0200, Boerge Rahbech Jensen wrote:

> [...]
>aldrig kommer så tæt på dem, at man skal forholde sig følelsesmæssigt til

De kunne også være et eksempel på typen (A picture is worth..........), det
er sikkert de færreste herinde der kender Rikke Hansen på Tværvej 458, 4TH
bag den tredje cisterne.

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Money wouldn't be so important if everybody didn't want some.

Fra : PerX ...

Dato : 12-07-03 15:25

In article <3f0fa075$0$1649$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
anita@*slet*stofanet.dk says...

> Venligst Anita, der netop er hjemvendt fra ferie og har 1243 ulæste indlæg i
> gruppen. I har da ikke ligget på den lade side! (som vi siger i Jylland

Så er du vel også veludhvilet og klar til opgaven :)

Fra : Anita

Dato : 16-07-03 08:24

> In article <3f0fa075$0$1649$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
> anita@*slet*stofanet.dk says...

> Så er du vel også veludhvilet og klar til opgaven :)

Det vil jeg ikke påstå
Turen hjem tog over et døgn så vi var ret smadrede. Selvfølgelig kunne man
ikke sove så det tog nogle dage at komme ovenpå igen. Men nu står den på
afslapning i sommerhuset, så derfor er onlinetiden begrænset til når vi lige
er hjemme og tjekke post og vande planter.

Men jeg glæder mig til at læse flere af trådene igennem.
Venligst Anita

Fra : Henning

Dato : 27-06-03 02:19

PerX ... wrote:
> [...]
>
> Ah ok, det er lidt mere med moderation. Så tror jeg at jeg fremover
> vil definere det som "Nogen jeg godt kunne tænkte mig at blive afvist

*LOL*

I vores forhold er porno og fantasier ikke sidespring, heller ikke
flirt og kys, men kun seksuelt samkvem med tredieperson

MVH
Henning

Fra : Niels Henriksen

Dato : 27-06-03 21:08

> For mig er at "tænde på", når jeg ser og oplever en kvinde, som
> jeg tænker om: " Hende gad jeg nok lære at kende lidt bede"

Det kender jeg godt... jeg kan godt når jeg passerer en køn pige vende mig
om efter nogle sekunder og forestille mig hvordan det vil være hvis hun var
min

Hmm..... har vist en pige på jobbet som jeg syntes er kanon sød (og lækker),
meeeen...... ved ikke rigtigt om hun vil ud en dag *gG*

--
Niels

Fra : Peter Jespersen

Dato : 04-07-03 22:03

Hmmm - det frække blik - det rykker.
Af type - helt lys, typen der fregner og den lidt mørke ...

Eksempler : Emma Bunton og Sascha Dupont - begge er mums!

I gotta get me a new hat. - B. J. Moose

Fra : PerX ...

Dato : 04-07-03 20:46

In article <syljurryvyybtvpnyqx.hhj1l10.pminews@news.tele.dk>,
flywheel@illogical.dk says...
> Hmmm - det frække blik - det rykker.
> Af type - helt lys, typen der fregner og den lidt mørke ...
>
> Eksempler : Emma Bunton og Sascha Dupont - begge er mums!

Jeg så lige Emma Bunton i "Free Me" videoen..! Hun er godt nok blevet en
fræk rapand i forhold til det mere lillepige look hun havde tidligere.

Om jeg ligefrem tænder på hende ved jeg ikke, men jeg vil da godt hjælpe
hende med at få kjolen på *G*

Fra : Niels Henriksen

Dato : 04-07-03 22:07

"Peter Jespersen" <flywheel@illogical.dk> skrev i en meddelelse
>Hmmm - det frække blik - det rykker.
>Af type - helt lys, typen der fregner og den lidt mørke ...
>
>Eksempler : Emma Bunton og Sascha Dupont - begge er mums!

Hmm... Sascha Dupont er for skøn....

--
Niels Henriksen
www.bigtiger.dk - det vildeste webhotel

Fra : A G

Dato : 22-06-03 01:38

th63@ofir.dk (Thomas) wrote in

> Hvilke kvindetyper tænder I på?

Jeg tænder mest på brunetter.

Men de smukkeste kvinder jeg nogen sinde har set er nu engang blondiner.

Mon det har noget med modsætninger tiltrækker hinanden?

Mvh
A G

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 22-06-03 09:21

"A G" <A_G@nomail.qwerty> wrote in message
> th63@ofir.dk (Thomas) wrote in

> Jeg tænder mest på brunetter.
>
> Men de smukkeste kvinder jeg nogen sinde har set er nu engang blondiner.
>
> Mon det har noget med modsætninger tiltrækker hinanden?

Måske - måske ikke. Det kan have meget at gøre med dine erfaringer, og det
er min erfaring, at de piger, vi gerne vil kigge på, ikke behøver være de
samme piger, som vi gerne vil være sammen med.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : JOHN

Dato : 31-07-03 11:59

Jeg tænder på min kæreste gennem 9 år, men hvis vi skal snakke om en
"drømme-kvinde" må det blive Silvia Saint!
For at komme ramaskriget i forkøbet: Ja hun er pornoskuespiller, og jeg
kender hende lige så "godt" som de andre "indlæg" kender deres "drømme",
men hun virker som en meget sød og sympatisk pige!
Som nummer to (tre) på listen kommer "Numsen" = Kylie Minouge, som
ligesom Silvia virker utrolig sympatisk og ukrukket, når man ser dem i
interviews etc.
JC

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas

Dato : 06-08-03 09:08

Til min første liste kan jeg tilføje disse mere eller mindre blonde lækkerbiskener:

Jennifer Aniston
Line Arlien-Søborg
Glynis Barber
Tine Bjerggaard
Bonny Bleu
Maja Bruun
Sandra Bullock
Mette Bøttcher
Mariah Carey
Line Daugaard
Lonnie Devantier
Lisa Ekdahl
Lene Espersen
Candy Evans
Nina Filtenborg
Bridget Fonda
Agnetha Fältskog
Jennie Garth
Heather Graham
Karen Marie Groth
Anja Hansen
Tanya Hansen
Sandie Hansen Jensen
Daniella Hantuchova
Eva Herman
Stephanie Hertel
Louise Hofsten
Helen Hunt
Rikke Hørlykke
Jenna Jameson
Carina Jensen
Gitta Jensen
Jeanette Jeppesen
Pernille Jørgensen
Tonje Kjærgaard
Tine Ladefoged
Louise Larsen
Sofie Lassen-Kahlke
Emma Liden
Jennifer Lopez
Traci Lords
Mathilde Lunderskov
Hanne Lyngfelt
Tina Mishale
Britt Morgan
Olivia Newton-John
Aya Nielsen
Lene Nyström
Michelle Pfeiffer
Rikke Rasmussen
Gabrielle Reece
Sydne Rome
Portia de Rossi
Sylvia Saint
Claudia Schifer
Barbara Schöneberger
Alicia Silverstone
Gwen Stefani
Martina Stella
Kristina Svenson
Charlize Theron
Linda Thoren
Helle Thorning-Schmidt
Maiken Wexø
Mette Weyde
Gina Wild

VH

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 25-08-03 19:30

th63@ofir.dk (Thomas) wrote in message news:<a6b0eee6.0308060007.5ac7191b@posting.google.com>...
> Til min første liste kan jeg tilføje disse mere eller mindre blonde lækkerbiskener:

> [...]

Alle disse navne gav åbenbart ikke anledning til nogen kommentarer.

VH

Thomas

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 25-08-03 21:43

> Alle disse navne gav åbenbart ikke anledning til nogen kommentarer.

Korrekt konklusion.

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Andropov

Dato : 25-08-03 23:25

Der er såmænd mange af dem som ser pæne ud og virker sympatiske.
Tænder du kun på blonde piger ?

Man spekulerer vel også over om det er nogle typer som man ville kunne
fungere med eller om man tror de overhovedet ville synes om en. Jeg
ved ikke om alle mænd tænker på den måde.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 26-08-03 08:01

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Man spekulerer vel også over om det er nogle typer som man ville kunne
> fungere med eller om man tror de overhovedet ville synes om en.

Tja, men det er noget helt andet. Det, der kendetegner de fleste piger, der
nævnt i denne tråd som nogen, mænd tænder på, er, at de færreste mænd
faktisk møder dem i virkeligheden endsige skal kunne fungere sammen med dem.

Kort sagt er der - som nævnt mange gange efterhånden - forskel på at kunne
lide at kigge på og kunne leve sammen med. Dem, vi snakker om at tænde på,
er dem, vi kan lide at kigge på, og som pirrer nogle seksuelle fantasier.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Thomas

Dato : 26-08-03 09:07

> Tænder du kun på blonde piger ?

Ikke kun det, store babser hjælper også,

> Man spekulerer vel også over om det er nogle typer som man ville kunne
> fungere med eller om man tror de overhovedet ville synes om en. Jeg
> ved ikke om alle mænd tænker på den måde.

Når man siger "tænder på" så er det vel først og fremmest sex man tænker på.

VH

Thomas

Fra : Ulvir

Dato : 26-08-03 14:41

Store babser? Hvor ulækkert!

Jeg tænder på de rigtige feroner (umærkelige duftstoffer) og godt genetisk
materiale.

Venlig hilsen- Ulvir.

Fra : PerX ...

Dato : 27-08-03 03:18

In article <3f4b6362$0$24688$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
Ulvir@mail.dk says...
> Store babser? Hvor ulækkert!

Visse vasse.

> Jeg tænder på de rigtige feroner (umærkelige duftstoffer) og godt genetisk
> materiale.

Feromoner er svære at opsnuse i blade ;)

Fra : PerX ...

Dato : 26-08-03 11:49

In article <a6b0eee6.0308251029.55639c09@posting.google.com>,
th63@ofir.dk says...

> Alle disse navne gav åbenbart ikke anledning til nogen kommentarer.

Ok, her er en kommentar: Tænder ikke på nogen af dem.

Fra : John Sahl

Dato : 26-08-03 12:19

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:
> Ok, her er en kommentar: Tænder ikke på nogen af dem.

Jeg kan kun være ret enig, da et hurtigt gennemkig afslører
at de alle er nogle magre koste.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 26-08-03 15:10

> Jeg kan kun være ret enig, da et hurtigt gennemkig afslører
> at de alle er nogle magre koste.

Det kan jeg ikke udtale mig om. Jeg kendte ikke ret mange af navnene.
Faktisk var det vist kun Tonje Kjærgaard, jeg har mødt i den virkelige
verden, og Tonje Kjærgaard og Rikke Hørlykke, jeg har set spille håndbold.
Jeg syntes nu ikke, de virkede specielt magre. Tonje er heller ikke specielt
smuk, men "bare" almindelig pæn, når man ser hende tæt på.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 27-08-03 03:16

In article <3f4b6ae8$0$32449$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...

> [...]
> verden, og Tonje Kjærgaard og Rikke Hørlykke, jeg har set spille håndbold.
> Jeg syntes nu ikke, de virkede specielt magre.

Det der med tyndhed og størrelse generelt kan godt være ret subjektivt.
En fyr siger "så du hende - ordenlige nødder!" og jeg kigger og ser en
jeg syntes er ret fladbrystet - shrug.

(Men så skal jeg måske også snart have nye briller

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-08-03 07:36

> Det der med tyndhed og størrelse generelt kan godt være ret subjektivt.

Både - og. Når jeg kommenterer begrebet mager, kigger jeg på hele kroppen,
og i netop denne forbindelse sammenligner jeg med f.eks. fotomodeller, som
er noget tyndere (slankere?) end håndboldspillere.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : John Sahl

Dato : 27-08-03 08:40

Boerge Rahbech Jensen <brahbech@post8.tele.dk> wrote:
> Både - og. Når jeg kommenterer begrebet mager, kigger jeg på hele
> kroppen, og i netop denne forbindelse sammenligner jeg med f.eks.
> fotomodeller, som er noget tyndere (slankere?) end håndboldspillere.

Fotomodellerne er væsentligt tyndere end håndboldpigerne.
Og det er ikke en god ting i mine øjne.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-08-03 09:16

> Fotomodellerne er væsentligt tyndere end håndboldpigerne.
> Og det er ikke en god ting i mine øjne.

På det punkt er jeg meget enig.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Thomas

Dato : 28-08-03 13:41

> [...]
> Jeg syntes nu ikke, de virkede specielt magre. Tonje er heller ikke specielt
> smuk, men "bare" almindelig pæn, når man ser hende tæt på.

Kvinder behøver vel heller ikke at være specielt smukke, for at man tænder på dem.

VH

Thomas

Fra : PerX ...

Dato : 27-08-03 03:15

In article <SjH2b.57535$Kb2.2573605@news010.worldonline.dk>,
spamtrap6@mandezonen.dk says...

> Jeg kan kun være ret enig, da et hurtigt gennemkig afslører
> at de alle er nogle magre koste.

LOL, ja kan kun være enig.

Fra : Bo M Mogensne

Dato : 04-09-03 14:42

On Tue, 26 Aug 2003 13:19:27 +0200, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Jeg kan kun være ret enig, da et hurtigt gennemkig afslører
>at de alle er nogle magre koste.

ja der er jeg sgu enig fatter til min død aldrig hvorfor kvinder slev
har den ide hvor offentligheden synes at have den menning at en kvinde
skal være 180 cm høj og ha form som et cykestativ !
men der var nu en program på tv2 for nyeligt der viste at det endeligt
var gået op for en del amerikanske hvide kvinder at mænd altså synes
en store røw er sexet - hvorfor der nu bliver flytte tonsvis af fedt
fra andre steder i kroppen på velhavne amerikanske kvinder til derres
røw der vist nok helst skal være afrikansk ala en eller ande mulat -
hvis navn jeg ikke husker ..... men hun er skue spiller i sådan noget
lidt lille pige prætetiøse roller .... det går meget godt til hun
begynder at tage replikerne i brug ....hwa fandne er det hun heder den
sidste jeg så med hende der var hun en der gjorede rent på et hotel
kom i en rig dames tøj ved en fejl også var der en fomuene mand der
tog hende for at være en rig kvinde temaet var lidt hænd af pretty
woman tror jeg .... borste fra hende her altså har en bedre røw ind
Julia roberts - der så modvejer indtrykket med at hun kan bære at
bruge replikker under optagelserne uden man sider og krypmer tær

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Per, Odense

Dato : 26-09-03 22:03

Bo M Mogensne wrote:

> røw der vist nok helst skal være afrikansk ala en eller ande mulat -
> hvis navn jeg ikke husker ..... men hun er skue spiller i sådan noget
J-LO, tror jeg det var Jennifer Lopez
Per

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 26-08-03 14:47

I forhold til det emne, der diskuteres i denne tråd, vil jeg lige gøre
opmærksom på to ting:

1. Det var ganske interessant at se atletik i tv de seneste dage, og
verdensmesterskaberne fortsætter i aften på DR2.
2. Håndboldsæsonen for kvinder starter onsdag i næste uge.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Thomas

Dato : 26-08-03 14:52

th63@ofir.dk (Thomas) wrote in message news:<a6b0eee6.0308251029.55639c09@posting.google.com>...
> [...]

Carolina Klüft hører bestemt også hjemme på denne liste.

VH

Thomas