Noget gejl..
Fra : Thomas

Dato : 17-06-03 07:18

Er der nogen, der har prøvet at blive antastet af en bøsse? Det har
jeg.

Det var i 1977. Jeg var 14 år og havde været inde og se den nye James
Bond-film i Nørreport-biografen.

På vej ud af biografen kom der en ung fyr hen til mig, og spurgte om
jeg var med på noget gejl.

Nej tak, sagde jeg.

VH

Thomas

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-06-03 10:17

On 16 Jun 2003 23:17:31 -0700, th63@ofir.dk (Thomas) wrote:

>Er der nogen, der har prøvet at blive antastet af en bøsse? Det har
>jeg.

fanme ja 2 gange som barn .... en gang var det en der var ansat af
komunen til at holde lidt rent på offentlige arialer ....om vi kunne
ses efer arbede ....nej fik jeg kvækket også en gang på lokum på
store bælt færger hvor en eller anden kvalm stoder stod på lokumet
inde ved siden af og glode ned over min bæs og kom med nogen sjofle
bemærkninger ...... der blev jeg satme paranoid ..en skam man ikke var
lidt mere statekisk - jeg skulle selvfølig være løbet ud i recepsionen
og satg at en sex galining havede forsøgt at kravle over - med trusler
om voldtægt så han fanme sidet i varetægt endnu 25 år efter

hvor gamle har jeg været 12 år tror jeg ....problemet var jeg var
aflene med min søster der er 6 år ynger vi skulle selv rejse fra
Jylland til Bornholm ....så jeg var jo ret fuck t hvis der var skete
noget - havde mine forældre været der så vil jeg sgu da håbe jeg havde
trugget min kniv og jaget den ind i masken på ham - der var ikke sket
en skid ( med mig ) en fucking pervert der gør tilnærmelser til en 12
årige på et aflåst lokum han er dead man walking anyway !

Mv.
Bo M Mogensen
--
"Københavns Politivedtægt:§ 10.
Det er forbudt uden fyldestgørende grund at banke på porte, døre eller

Fra : palle jensen

Dato : 19-06-03 08:37