hvornår slutter mc-sæson´en egentlig..?
Fra : Megas

Dato : 17-06-03 01:39

Jajaja, jeg VED godt at man kan køre hele året på alle mulige "tvivlsomme"
2-hjulere.. Men hvornår plejer I at sætte jeres mc i vinterhi..? Nu er
vi jo allerede i midten af juni, så halvdelen af sæson´en er vel egentlig
overstået.??

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-06-03 02:03

> [...]
> "tvivlsomme" 2-hjulere.. Men hvornår plejer I at sætte jeres mc
> i vinterhi..? Nu er vi jo allerede i midten af juni, så halvdelen af

Jeg plejer at stoppe midt i november til sidst i november. Der plejer det at
være lidt for køligt til at jeg synes om at køre.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-06-03 06:09

> [...]
er
> vi jo allerede i midten af juni, så halvdelen af sæson´en er vel egentlig

Sæsonen slutter for min CBR når der saltes.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-06-03 08:32

Samme her

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jesper B Nielsen

Dato : 17-06-03 11:23

Jeg plejer også at stoppe omkring slutningen af november.

Sidste år var vejret helt fantastisk i slutningen af sæsonen. Jeg kørte de
fleste af min KM i Juli og August. Så man kan vel næsten sige at sæsonen
først for alvor er gået i gang nu.

/Jesper

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 17-06-03 18:52

"Megas" <megas-NOSPAM-@email.dk> wrote in message
> [...]
er
> vi jo allerede i midten af juni, så halvdelen af sæson´en er vel egentlig

31/12 kl - ca - 16. Så kan jeg stadig nå at klæde om før vi skal ud og fejre
det.
Til gengæld starter sæsonen som regel først igen den 2/1.

Men helt alvorligt: så længe gaderne er saltfri og - især - fri for sne og
is er jeg gerne på 2 hjul til og fra job. Lokalt i København, forstås.
Hvis jeg ikke skal ud på lande- eller motorvej er vejret helt OK - så længe
vi ikke har en periode med frost.
Selv en tid med reel nattefrost kan få mig til at tage bilen - gider ikke
sidde på arbejdet hele dagen og spekulere på om det når at blive glat FØR
jeg skal hjem !
Der skal trods alt kun een frossen vandpyt til i et sving før det bliver for
morsomt - og dyrt i kåbedele o.l.
Men det er et sats at vælge vinterforsikring - der er meget stor forskel på
vintrene her i landet. Den ene vinter kan du køre igennem - den næste får du
3 ture !
Og ja - jeg har prøvet begge dele !

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....

Fra : Megas

Dato : 18-06-03 01:56

Takker for svarene :) Jeg sad lige & blev deprimeret over ik at fået kwak
endnu..
Dejligt lige at høre at det stadig ikke er for sent at investere :D

Håber der er nogle DFM´er rundt omkring i landet der gi´r en tår mocca når
jeg endelig for Kawaen hjem, der er en MASSE oplevelser der skal indhentes
inden det bli´r koldt & gråt herhjemme igen :o

---
Megas
3 1/2 år uden mc *suk*