Artificial
Fra : René Jensen

Dato : 16-06-03 20:49

Jeg ledt efter mere info omkring et bestemt dance/club nummer. Det jeg
er kommet frem til er at kunstneren er "Artificial", og nummeret hedder
"Inside of Me". -Men søgen på nettet efter lige præcis dette nummer
giver ingen resultater, ikke andet end en remix udgave fra Spacecorn,
som jeg synes ikke er særlig fed.

Er der nogen som ved om de har produceret et helt album eller nogen
EP/Maxi, som er tilgængelig i Danmark?

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 17-06-03 18:19

"René Jensen" <not4u2know@privacy.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> som jeg synes ikke er særlig fed.
>
> Er der nogen som ved om de har produceret et helt album eller nogen

Hmm det eneste jeg lige kan komme i tanke om er "Artificial Funk - Together"

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 18-06-03 10:37

> Hmm det eneste jeg lige kan komme i tanke om er "Artificial Funk -
Together"

Som er for feeeeeed.....!!! :))

--
Med venlig hilsen: