Crescent Knallert
Fra : Tower

Dato : 16-06-03 20:48

Hjælp...

Mangler en instruktionsbog til en Crescent knallert med Sachs motor

Der er rørstel hele vejen igennem. Vil sige tanken ligger i selve røret.

Røret er vel en 50 mm i diameter - Det er lige umiddelbart det de groveste
træk ved den.

Gætter på den er fra et sted først i 70 erne..

Nogen der kan hjælpe?

V/H

Tower

Fra : Morten

Dato : 16-06-03 21:15

Hvad vil du vide? Kender een der kørte på en sådan i slutningen af 80'erne,
og allerede dengang var den nærmest veteran... Den har 2 håndgear så vidt
jeg husker, og kunne i øvrigt køre helt uden strålespids!!!

Jeg ser ind i mellem en blå her i Viborg. -fed kværn!

\Morten

Fra : Tower

Dato : 16-06-03 21:30

Hej Morten

Mangler bare en instruktionsbog? Ikke andet

"Morten" <slet_til_og_med_forste_punktum.sys.adm@oncable.dk> skrev i en
meddelelse news:3eee258d$0$13159$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Morten

Dato : 18-06-03 14:37

mener i øvrigt at den også hed 'Sachs Monark'

\Mortenef

Fra : Kim Larsen

Dato : 16-06-03 21:35

> [...]
> træk ved den.
>

> Gætter på den er fra et sted først i 70 erne..

Er det sådan en her ?
http://w1.526.telia.com/~u52603573/johcust4.htm

Her er mere
http://www.samlaren.org/moped1.htm
http://w1.526.telia.com/~u52603573/scooters.htm

Der er flere sider på goggle.com hvis du søger på Crescent moped

Kim Larsen