"rodfræser"
Fra : Aplepie

Dato : 30-03-01 10:06

Jeg har hørt at der findes en maskine som kan kværne trærødder, så de bliver
til flis. Er der nogen der ved hvor man kan leje sådan en, og hvad det
koster. Jeg er også interesseret i at leje privat, hvis der er nogen der har
en de vil leje ud.
Venlig hilsen Mia

Fra : Poul Kjeldgaard Otte~

Dato : 30-03-01 20:38

Hej Aplepie
De rodfræsere jeg har set, har alle været fra profesionelle
skoventrepenøre Ring dog til sådan et skovfirma.

Desuden er det en maskine man skal have lidt erfaring i at køre, Men det er
et godt arbejde de udfører, man kan vitterlig ikke se det nogensinde har
groet et træ på stedet.

hilsen poul

Fra : Jean Seeberg

Dato : 18-04-01 17:43

Du kan f.eks se på denne side http://www.woodcut.dk , AKROBA tlf. 86 83 71
11, Horsens 75 61 42 04 mobil 40 10 66 79, http://www.traestubben.dk ,
Fjerritslev 98 21 21 44 - Aalborg 98 18 21 88
Her flere forskellige firmaer så kan du jo tjekke prisen.
jeg tror ikke du kan leje en maskine som gør det selv.

Du kan f.eks også brænde roden væk, skære nogle riller, komme tændvæske på
og så sætte dig til at grille pølser.

Hilsen Jean