Jeg skal have en anden knallert.. Hvad for~
Fra : H-J M

Dato : 16-06-03 16:03

Jja som subj. siger skal jeg have en en anden knallert..
Ligenu har jeg maxi. og jeg GIDER ikke rode med den mere
Har overvejet FZ50er da den starter første gang og ellers er stabil som ind
i helvede..
Den har også en god komfort osv.
4 gears.. den bliver man sq stoppet på konstant!
Maxi har jeg nu.. vil prøve noget nyt
Ciao kunne være sjov men er de ikke ret "spinkle" at køre på?
Har også overvejet en Melody.. Men ejerene vil sq altid have styrtende med
penge for dem..
Andre forslag?

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 16-06-03 16:35

> 4 gears.. den bliver man sq stoppet på konstant!

Hvad så med mig? Har kørt på en sådan siden april 2002, og jeg kører nu ikke
altid lige langsomt. Politifolkene hilser allerhøjst med et vink, er
_ALDRIG_ blevet stoppet.

(og det er nu ikke fordi lyset på den er så stabilt

// Troels

Fra : H-J M

Dato : 16-06-03 20:52

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad så med mig? Har kørt på en sådan siden april 2002, og jeg kører nu
ikke
> altid lige langsomt. Politifolkene hilser allerhøjst med et vink, er
> _ALDRIG_ blevet stoppet.

Prøv at komme til Brønderslev.. De er gået helt amok.. måske mest fordi at
for 6-7 år siden var det eneste der kørte her 4 gears.. der var vist en
enkelt maxi og to ciao's resten var 4 gears på den syge side af 90 i timen..
Så de har ALT i mod 4 gears.. og er også lidt "lurevorne" på min maxi :(

Mvh.
hans-Jacob

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 16-06-03 21:09

> [...]
timen..
> Så de har ALT i mod 4 gears.. og er også lidt "lurevorne" på min maxi :(

Lige godt pokkers at det er Brønderslev jeg færdes i!

En enkelt gang er min FS-1 blevet stoppet af politiet - det var med en ven
på nakken (i Brønderslev) - altså kun ham. Den eneste bemærkning der var -
var "Den er eddermaemig flot!" - ikke et ord om at den måske gik "lidt" for
stærkt

Ellers drøner jeg rundt i Vestbjerg, Sulsted og Tylstrup.

// Troels

Fra : H-J M

Dato : 16-06-03 23:04

> [...]
> var "Den er eddermaemig flot!" - ikke et ord om at den måske gik "lidt"

Why har jeg aldrig set dig så :)
Hvem blev du stoppet af? Navn? Udseende?

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 16-06-03 23:13

> Why har jeg aldrig set dig så :)

Måske du kender en der hedder Stefan? Kører rundt på en 4-gears med rød
tank, med et tankmaleri på, og 5,3hk cylinder.?

> Hvem blev du stoppet af? Navn? Udseende?

Det var jo lige præcis min VEN der blev stoppet, og ikke mig

Så aner det ikke!

// Troels

Fra : kdcon

Dato : 17-06-03 11:49

> [...]
for
> stærkt
>
> Ellers drøner jeg rundt i Vestbjerg, Sulsted og Tylstrup.

Uhadada du dygtig!!!!!!!

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 17-06-03 12:35

> Uhadada du dygtig!!!!!!!

Og du er underlig

// Troels

Fra : N/A

Dato : 17-06-03 14:58

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 17-06-03 14:58

"kdcon" <dimser@dittdut.dk> skrev i en meddelelse

> "Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er jeg!! kunne godt fortælle dig en del om tun på knallert det
vokser
> jeg aldrig fra, men her kan du få et billede af, da jeg rev motoren ud af
en
> Suzuki 1,6 i - for at lave ufo´en = centrifugal kobling på en
automatgear.
> Men den knallert du har burde spadserer 120 kmt.

der henstilles venligt, men bestemt til ikke at poste binært i denne
gruppe!!

--
Mvh Michael Frederiksen
Golf 2'er? kig www.golf2.dk

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 17-06-03 18:14

> vokser
> en
> automatgear.

Du er sørme dygtig, du kan lave bil.

Hvad med at samle en BMW 320i / 320 motor, en '79'er, helt fra bunden, samt
spærre bagtøj 100% + montere gearkasse + kardan, samt lave nyt nødvendigt
ledningsnet? (folkeracer, men det bliver motoren ikke lettere at samle og
skille ad af)

// Troels

Fra : kdcon

Dato : 17-06-03 18:43

> [...]
> ledningsnet? (folkeracer, men det bliver motoren ikke lettere at samle og

Jo det ville der så gå 3 uger med, men den ville ikke være hverken penge
eller tiden vær, så det gad jeg simpelthen bare ikke Lololololol Erfaring
fremmer forståelsen......

Fra : kdcon

Dato : 17-06-03 15:00

> [...]
Suzuki 1,6 i - for at lave ufo´en = centrifugal kobling på en automatgear.

Men den knallert du har burde spadserer 120 kmt I din alder havde jeg en
Everton med 15 hk vandkøl. den gik lidt over 150 kmt. men det var også en TT
model fem gear.

Fra : benjamin18

Dato : 16-06-03 16:34

køb en honda express de er monteret med scooter motor og de kører
sindsyg godt

http://www.kandu.dk/

Fra : H-J M

Dato : 16-06-03 20:53

"benjamin18" <benjamin18.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> køb en honda express de er monteret med scooter motor og de kører
> sindsyg godt

Ja den har jeg overvejet..
Hvad prisleje ligger de i?

Fra : kion

Dato : 16-06-03 18:06

yamaha passola..

/kion

Fra : H-J M

Dato : 16-06-03 20:51

"kion" <kion@mail.dk> skrev i en meddelelse
> yamaha passola..

Er de ok?
Har ik hørt så meget om dem..
Desuden skal i nok regne med at til efterår/vinter så er mit noia nok væk og
razziaerne er lagt på hylden.. så skal den nok være lidt hurtigere end std.
;)

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : kion

Dato : 17-06-03 14:45

> så skal den nok være lidt hurtigere end std.

det gør den oso nemt den kan ment løbe 60...

uden af gå isykker..

Fra : Casper\(8700\)

Dato : 17-06-03 08:07

Hey...!

Melody er ik den bedste at "tune"
derimod Passola er god.. smæk en jo motor på.. (med 47,6. evo potte. vario.
evt. karb) så er du godt og hurtigt kørende!!

vi har forsøgt alt med en Melody/en af mine venner har! det ka næsten la sig
gøre..

Hilsen Casper

Fra : H-J M

Dato : 17-06-03 10:48

"Casper(8700)" <Casper@schutt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> evt. karb) så er du godt og hurtigt kørende!!
>
> vi har forsøgt alt med en Melody/en af mine venner har! det ka næsten la

Passer en Liggende kort mineralli lige over på da? Altså med ophæng osv?
Hvad kan der presses ud af den originale motor?
Er den ellers stabil osv. hvis man ikke tuner men kun fjerne begrænsninger?
Er det vario, kæde eller kardan træk på sådan en fætter?
Hvad skal jeg passe på med sådan en? har den nogle svage punkter?

Mvh.
Hans-Jacob