Dykkerlog på Pocket PC findes det ???
Fra : Søren Jensen

Dato : 16-06-03 16:10

Er der nogle her der ved hvor man kan købe/downloade et program til sin Axim
PDA´er til at lave log over ens dyk, hvis det da findes??. Det skal helst
være en der benytter Padi´s tabeller.

Hilsen

Søren

Fra : Popeye

Dato : 16-06-03 16:35

> [...]
Axim
> PDA´er til at lave log over ens dyk, hvis det da findes??. Det skal helst

Hvis det er det samme som til Palm kan du hente et program på PADI´s
hjemmeside

http://www.padi.com/download/godive/

Mvh

Peter
--
"Eventuelle stavefejl er opstået under transmission"

Fra : Søren Jensen

Dato : 16-06-03 19:39

> Hvis det er det samme som til Palm kan du hente et program på PADI´s
> hjemmeside
>
> http://www.padi.com/download/godive/

Det er desværre Pocket PC 2002 operativsystem & ikke Palm, men ellers tak
for rådet.

Hilsen

Søren

Fra : Henrik

Dato : 16-06-03 20:23

> Det er desværre Pocket PC 2002 operativsystem & ikke Palm, men ellers tak
> for rådet.

Prøv at se lidt på http://www.pocket.at/pocketpc/diveassistant.htm
eller http://www.inner-space.co.uk/pdivelog/

Bruger selv det sidste på min iPAQ.

Mvh
Henrik

Fra : René Rye Larsen

Dato : 16-06-03 20:24

"Søren Jensen" <rathje@vip.Cybercity(Fjernes).dk> wrote in message
> [...]
Axim
> PDA´er til at lave log over ens dyk, hvis det da findes??. Det skal helst

Det er utroligt hvad man kan finde via Google, hvis man bare gider at
investere få sekunder -
Tænk, jeg skulle kun indtaste "dive log pocketpc", hvilket er lidt færre
tegn end ovestående posting - men sådan er der så meget
Mvh René

Hvis du vil betale $20 (kan jo prøve det først)
http://www.blackwave.com/Products/DiveAssistant/index.html

Hvis du vil overføre nogle data fra en evt dykkercomputer
http://www.inner-space.co.uk/pdivelog/