Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HAMA kort læser PROBLEM!
Fra : Uffe Siliam Jensen

Dato : 16-06-03 15:45

Hej

Jeg har købt en HAMA Traveller SD/MMC USB kortlæser.

Meningen var så at isætte mit SD memory card / Multimedia card i Hama'en,
stikke den i USB på pc'eren, for at overføre billederne.

Men nej, det vil min pc'er ikke. Den går helt i stå eller også booter den,
for så at gå i stå. Jeg har andre enheder tilsluttet USB uden problemer.

Jeg kører Win. 2000 sp.3 på en Intel, 1.8 GB med 512 MB ram.

Og så, kan nogen hjælpe mig med problemet, har nogle samme problem eller er
jeg helt ene om det ?.

På forhånd tak

Uffe

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 16-06-03 16:29

"Uffe Siliam Jensen" <siliam@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har købt en HAMA Traveller SD/MMC USB kortlæser.
-snip-
> Og så, kan nogen hjælpe mig med problemet, har nogle samme problem eller
er
> jeg helt ene om det ?.
>

> På forhånd tak
>
> Uffe

Hej Uffe.

Jeg ved ikke om dette link kan være en hjælp? Det var det eneste jeg
umiddelbart kunne finde via Google.

<http://www.hama.de/e/company/press_conference/press_releases/pr77.htm>

Venlig hilsen

Aragorn_DK