Outlook kalender
Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 16-06-03 15:40

Er der nogen, der har fået to Outlook kalendere til at køre sammen på to
forskellige maskiner (altså unde Exchange server!)

Jeg synes at jeg har forsøgt det meste: Sender som mødeindkaldelse, sender
som attachment, tilmeldt mig MSN kalender share etc....

Lars Bo Wassini
http://www.wassini.dk

Fra : GiWeo

Dato : 16-06-03 17:03

Hejsa

> [...]
>
>Jeg synes at jeg har forsøgt det meste: Sender som mødeindkaldelse, sender
>som attachment, tilmeldt mig MSN kalender share etc....

Ja, det virker fint her i huset - vi deler 2 kalender - vha.
funktionen "del" i "fil" menuen !

Lars Engelhardt - Hillerød - Danmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
Lad os snakke på MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755

Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 16-06-03 17:53

On Mon, 16 Jun 2003 18:03:17 +0200, GiWeo wrote:

> Hejsa

> Ja, det virker fint her i huset - vi deler 2 kalender - vha.
> funktionen "del" i "fil" menuen !

Sådan et menupunkt har jeg desværre ikke! Jeg bruger Outlook 2002 SP2.

Lars Bo Wassini
http://www.wassini.dk

Fra : GiWeo

Dato : 17-06-03 12:31

Hejsa

>Sådan et menupunkt har jeg desværre ikke! Jeg bruger Outlook 2002 SP2.

Det havde jeg heller ikke i standard udgaven - bruge "hjælpen" og søg
på "del" - så kan du sikkert finde ud af at få det installeret !

Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 17-06-03 13:47

On Tue, 17 Jun 2003 13:31:29 +0200, GiWeo wrote:

> Hejsa

> Det havde jeg heller ikke i standard udgaven - bruge "hjælpen" og søg
> på "del" - så kan du sikkert finde ud af at få det installeret !

Hvor skal jeg kikke? Alle de forslag den kommer med er enten via web eller
via Exchange server.

Lars Bo Wassini
http://www.wassini.dk