Afmontering af saddel på VFR ??
Fra : wheeler

Dato : 16-06-03 14:37

Jeg skal ha afmonteret Givi-racket...og monteret de org. blinlys og
passagerbøjle på.

Hvordan kommer jeg til under sadlen...Den forrige ejer havde aldrig haft
sadlen af...

Pft.
--
Wheeler
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Rustica.dk

Dato : 16-06-03 14:54

"wheeler" skrev d. 16-06-03 14:37 dette indlæg :
> [...]
> passagerbøjle på.
>
> Hvordan kommer jeg til under sadlen...Den forrige ejer havde aldrig

Det er da helt klart at du skal spørge HER:
http://www.vfr.dk

De svare på 99% af mine spørgsmål!

http://www.kandu.dk/

Fra : Uffe Iversen

Dato : 16-06-03 16:14

sidder der ikke en lås på venstre side så hut jeg vidsker til nøglen, så er
den lige til at tage af.
Uffe
Tidligere vfr

Fra : Rustica.dk

Dato : 16-06-03 16:33

> [...]
> www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler
>

> Jo det gør der forresten også, og det er der hvor du evt. kan spænde
din
hjælm på

http://www.kandu.dk/

Fra : Armand

Dato : 16-06-03 23:05

wheeler <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en
> Jeg skal ha afmonteret Givi-racket...og monteret de org. blinlys og
> passagerbøjle på.
>
> Hvordan kommer jeg til under sadlen...Den forrige ejer havde aldrig haft
> sadlen af...

Den skal skrues af v.h.a. de større skruehoveder på siden af sædet!

--
Armand.

Fra : wheeler

Dato : 17-06-03 19:32

> Den skal skrues af v.h.a. de større skruehoveder på siden af sædet!

[KLIP]

Nope Armand

Jack havde svaret

Hilsner Wheeler som dog nåede at klare "problemet" selv (næsten)
--
Wheeler
VFR 750 F

Fra : Armand

Dato : 17-06-03 21:26

> Nope Armand
> Jack havde svaret

OK!

Noget med årgang så?
Jeg refererer til tidligste model!

--
Armand.
(Honda-hader og tidl. jævnlig låner af VFR)

Fra : Jack Jensen

Dato : 17-06-03 08:58

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in message

> Hvordan kommer jeg til under sadlen...Den forrige ejer havde aldrig haft
> sadlen af...
Du sætter nøglen i hjelmophænget op låser det op - i forbindelse med
ophænget sidder der også en bøjle, som du skal rykke nedad, mens du løfter
op i bagkanten af sædet.
- Sådan virker det på en 88-89'er.
Mvh
Jack