Skuespiller
Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 16-06-03 13:38

Der er en af mine kammerater som har det billede som jeg har postet i
dk.binaer under emnet skuespiller...

Er der nogen af jer der kan placere ham. Jeg kan kende ansigtet, men jeg kan
ikke placere ham i nogen film. Det er ved at irritere mig...

Hilsen Torben

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-06-03 13:46

Hej!

Torben Greve Otzen wrote:

> Er der nogen af jer der kan placere ham. Jeg kan kende ansigtet, men jeg kan
> ikke placere ham i nogen film. Det er ved at irritere mig...

Hmm, jeg kommer til at tænke på Ron Perlman når jeg ser dette billede. Men om
han ryger pibe ved jeg ikke

http://us.imdb.com/Name?Perlman,+Ron

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner "

Fra : Benjamin Andresen

Dato : 16-06-03 14:47

Kunne det ikke være Ron Perlman?!
http://us.imdb.com/Name?Perlman,+Ron
mvh
Benjamin

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzen@SLEThotmail.Com> skrev i en
meddelelse news:nSiHa.22331$Jp3.930091@news010.worldonline.dk...

Fra : Morten Steen

Dato : 16-06-03 13:48

> Kunne det ikke være Ron Perlman?!

Det er stensikkert Ron Perlman.

Morten

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 16-06-03 14:01

Morten Steen skrev:

> Det er stensikkert Ron Perlman.

Mit gæt er Ron Perlman.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"I think there's a lesson here for everyone. It's better to watch stuff

Fra : Morten Steen

Dato : 16-06-03 14:08

> Mit gæt er Ron Perlman.

He-he. Ved nærmere eftertanke tror jeg nærmere det er Ron Perlman...

Morten

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 16-06-03 14:12

On Mon, 16 Jun 2003 15:07:36 +0200, "Morten Steen"
<morten.x@NOSPAMfilm.dk> wrote:

>He-he. Ved nærmere eftertanke tror jeg nærmere det er Ron Perlman...

Er du sikker på det ikke evt. kunne være Ron Perlman?

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Emil Rune

Dato : 16-06-03 14:19

"Stefan Bruhn" <spamfilter@ghashul.dk> wrote in message

> Er du sikker på det ikke evt. kunne være Ron Perlman?

Jeg spurgte mig lige for. Det ER Ron Pearlman.

Emil

;)

Fra : Homer

Dato : 16-06-03 14:24

Emil Rune wrote:

> Jeg spurgte mig lige for. Det ER Ron Pearlman.

Godt - så er vi enige. Paprika Steen.

--
Med venlig hilsen Homer.
After eating an entire bull, a mountain lion felt so good he started

Fra : Benjamin Andresen

Dato : 16-06-03 15:34

tja.. til grin kan man sq altid blive..
mvh
Benjamin

Fra : Morten Steen

Dato : 16-06-03 14:45

> tja.. til grin kan man sq altid blive..
> mvh
> Benjamin

Hey, rolig Benjamin. Mit oprindelige reply til din post var altså på ingen
måde ment som hån, eller at jeg ville gøre nar.
Beklager hvis du får denne tanke. Heh, jeg indrømmer at det kom lidt ud af
kontrol. Men du postede som om du ikke var 100% sikker, og jeg ville så bare
lige tilføje at JEG var 100% sikker. Mere lå der såmænd ikke i det.
Jeg burde måske have postet det som svar til top-posten, men hvad fanden.

Anyway, no harm intended. Absolut ikke.

Morten

Fra : Homer

Dato : 16-06-03 22:07

Morten Steen wrote:

> Hey, rolig Benjamin. Mit oprindelige reply til din post var altså på
> ingen måde ment som hån, eller at jeg ville gøre nar.

For ordens skyld: jeg er enig med Morten, den var ikke rettet mod dig,
Benjamin, men mod hele tråden!

Fra : Kasper Navrbjerg

Dato : 17-06-03 11:34

"Homer" <psv@ATFJERNEe-box.dk> wrote in message
> For ordens skyld: jeg er enig med Morten, den var ikke rettet mod dig,
> Benjamin, men mod hele tråden!

Jeg opfattede det heller ikke som rettet mod Benjamin,
tror mere det var ment mod tråden!
/kasper

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 16-06-03 22:00

"Benjamin Andresen" <benjamin@ben-and.dk> skrev i en meddelelse
> tja.. til grin kan man sq altid blive..
> mvh
> Benjamin
>
> "Homer" <psv@ATFJERNEe-box.dk> skrev i en meddelelse

Det er et godt bud!! Jeg ville ellers have gættet på Ron Perlman.

Fra : Mølleren

Dato : 16-06-03 13:51

> [...]

kan
> ikke placere ham i nogen film. Det er ved at irritere mig...

Det kan være Ron Perlman (http://us.imdb.com/Name?Perlman,%20Ron)

Blandt andet med i Alien : Ressurection

- Jan

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 16-06-03 13:56

For pokker det går hurtigt med de svar....og ja det var Ron Perlman, jeg
tænkte på.

Mange tak til jer alle...