Flere numre
Fra : Mads Nielsen

Dato : 16-06-03 12:55

Hej

Findes der telefoner der kan have flere SIM-kort og derved flere numre, og
man samtidigt på telefonen kan se hvilket nummer der bliver ringet til? Det
ville være smart, hvis man bruger samme telefon til privat og arbejde

Mads

Fra : Fischer

Dato : 16-06-03 13:11

> Findes der telefoner der kan have flere SIM-kort og
> derved flere numre, og man samtidigt på telefonen kan
> se hvilket nummer der bliver ringet til?

Nej, det findes ikke.
Der findes telefoner der kan tage 2 SIM-kort og der findes bagstykker til
telefoner så man kan sætte 2 SIM-kort i.
Men for begge gælder at man kun kan have eet SIM-kort aktivt ad gangen.
Typisk skifter man mellem de 2 SIM-kort ved at slukke og tænde telefonen.

*Fischer

Fra : Mads Nielsen

Dato : 16-06-03 13:34

Dvs. den eneste måde er at have 2 telefoner? - eller findes der andre
mulighed der opfylder det samme behov?

Mads

Fra : Fischer

Dato : 16-06-03 14:04

> Dvs. den eneste måde er at have 2 telefoner? - eller findes
> der andre mulighed der opfylder det samme behov?

Hvis du mest er til korte samtaler (og ikke SMS), så kan viderestilling
bruges.

*Fischer