Skærme
Fijala 3554
Reperation af Dell 19" Trinitron skærm
Fra : Ukendt

Dato : 16-06-03 12:56

Hej NG,

Min Dell UltraScan P991 skærm er netop gået i stykker

Dell siger at de ikke reperarer noget af deres udstyr - det bytter det bare
hvis det er inden for garantiperioden. Problemet er bare at skærmen er fra
november 1999, og derfor er alt garanti selvfølgelig long gone...

Jeg har netop haft den nede ved Computercity, og de siger at de ikke kan
finde fejlen. Men helt ærlig: min tiltro til deres teknikere kan ligge på et
lille sted...

Er der nogle der ved om det kan betale sig at få reperaret sådan en skærm?
Hvis ja - findes der nogle steder i Århus eller omegn som gør den slags?

På forhånd tak,

Esben

Fra : David J. V. Jensen

Dato : 16-06-03 13:34

"Esben Kolind Laustrup" skrev:

> Min Dell UltraScan P991 skærm er netop gået i stykker
>
> Er der nogle der ved om det kan betale sig at få reperaret sådan en skærm?
> Hvis ja - findes der nogle steder i Århus eller omegn som gør den slags?

Kender ikke skærmen eller hvad den fejler, men "Radio og Tv-værkstedet" i
Niels Juels Gade 83 (tlf. 86104700) på Trøjborg giver gratis bud på en
reperation.
Min nabo har fået lavet et ældre men godt B&O fjernsyn, og jeg har fået
lavet en 15" monitor. Begge dele kører stadig bare derudaf.

Mvh.
David

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-03 18:21

> Kender ikke skærmen eller hvad den fejler, men "Radio og Tv-værkstedet" i
> Niels Juels Gade 83 (tlf. 86104700) på Trøjborg giver gratis bud på en
> reperation.

Jeg takker for dit råd

Esben

Fra : Michael Kristensen

Dato : 16-06-03 13:33

> Er der nogle der ved om det kan betale sig at få reperaret sådan en skærm?

Tror ikke det kan betale sig.

> Hvis ja - findes der nogle steder i Århus eller omegn som gør den slags?

Mener der er en i Århus, der gratis giver bud på reparation. Mener han har
forretning i nærheden af den Netto, der ligger ved åen (henad prismen).

Fra : Flare

Dato : 16-06-03 22:43

> Er der nogle der ved om det kan betale sig at få reperaret sådan en skærm?
> Hvis ja - findes der nogle steder i Århus eller omegn som gør den slags?

Elektronik Centeret i Århus. Find add. i tlfbogen. De vil helt sikkert.

Mvh
Anders

Fra : Michael Kristensen

Dato : 17-06-03 16:01

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> wrote in message

> Elektronik Centeret i Århus. Find add. i tlfbogen. De vil helt sikkert.

Koster en formue at bruge dem. Jeg fik skiftet en tv-tuner i mit sony
fjernsyn. Tuneren kostede 400 kr. Arbejdsløn kom op på 1450 kr. I alt 1850
kr.