Sange med tvetydige titler eller indhold
Fra : Thomas

Dato : 16-06-03 10:24

I dk.kultur.musik snakker de om god bollemusik for tiden.

Det inspirerede mig til følgende liste over sange, hvis titel eller
indhold er lidt tvetydige:

Abba: Rock me (Fuck Me)
Bamses Venner: Tre små prinsesser
Chuck Berry: My Dingaling
Candy Dulfer: Saxuality
Samantha Fox: Hurt me, hurt me (but the pants stay on)
Frede Fup: Souvenir fra Malmø
Thomas Helmig: Gylden regn
Gitte Hænning: Jeg snakker med mig selv
The Jacksons: Enjoy Yourself
Patti Labelle: Lady Marmelade (Voulez-vous couchez avec moi?)
Lille Palle: Jeg er så ked af, den hænger ned af
Melanie: Brand New Rollerskates
Nash the Slash: Swing Shift (Soixante Neuf)
Shu-Bi-Dua: Nam-nam

Sange, der nok er lidt mindre tvetydige:

Durwood Douché: The Christmas Gift (Just a Little Christmas Blowjob
Nina Hagen: Ich bin nicht deine Fickmaschine
Kristina Lotsa: Masturbation Boogie/Great Big Cocks and Long Bananas

Men der må de være mange flére sange. Send venligst forslag ind.

VH

Thomas

Fra : Michael Petersen

Dato : 16-06-03 10:45

th63@ofir.dk (Thomas) mumbled something in

> [...]
> Kristina Lotsa: Masturbation Boogie/Great Big Cocks and Long Bananas
>
> Men der må de være mange flére sange. Send venligst forslag ind.

Gillette - Short dick man

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-06-03 14:03

Thomas <th63@ofir.dk> skrev: