Hjælp til tæller som tæller op..
Fra : Bjarne

Dato : 16-06-03 10:20

Er der nogle som kan hjælpe mig med en tæller som tæller op i formatet
00:00:00.
Den skal kunne tælle op selv om siden henter en ny side som så henter siden
igen.
Jeg vil gerne kunne se hvorlangt tid brugeren har været på websitet.

På forhånd tak....

Bjarne
(skift .net ud med .dk hvis du mailer til mig)

Fra : Mikkel Heisterberg

Dato : 18-06-03 21:51

Siden du er i denne gruppe går jeg ud fra at løsningen skal laves i Java
Er der tale om en applet eller taler vi server side (servlets /
JSP). Jeg arbejder med sidstnævnte så det er her jeg kan hjælpe.

Jeg ville gøre noget så simpelt som at lagre tidspunktet hvor brugerens
session oprettes på serveren i brugerens session (fx vha.
System.currentTimeMillis()). Herefter er det spørgsmål om at omregne fra
millisekunder til dit 00:00:00 format hvilket skulle være muligt. Denne
beregningsfunktion kunne så lægges i et objekt i brugerens session.

lekkim

Fra : Bjarne

Dato : 19-06-03 07:07

Jeg regnede med at det skulle laves i js.Jeg er ikke meget for applets.
Tælleren gerne skulle kører hele tiden...

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 19-06-03 08:25

"Bjarne" <skov@mil.invalid> wrote in message
> Jeg regnede med at det skulle laves i js.Jeg er ikke meget for applets.
> Tælleren gerne skulle kører hele tiden...
Hvis du med js mener java scrips, er det ikke den rette gruppe du har
henvendt dig i.

mvh
Jeppe Jensen

Fra : Bjarne

Dato : 19-06-03 08:46

Men det var det..... Jeg prøven en anden....