Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Radeon 9600 NON-pro på vej
Fra : Nikolaj Borg

Dato : 16-06-03 09:53

http://shor.ter.dk/64721907

Det ser da ikke helt dumt ud? IT-butikken har det til 1100. Så vidt jeg kan
komme frem til må det være en neddroslet 9600 PRO'er. De leverer
henholdsvist 1,6 (PRO) og 1,3 Gpixels/sekund. Hvis man kender ATi ret kan
kortet vel godt clockes noget, især hvis man smækker lidt køling på RAM'en.

Så er spørgsmålet bare, om de kan levere nok af dem.....

/Nikolaj

Fra : klh

Dato : 16-06-03 15:39

Håber det er passiv kølet så man slipper for støjen.

/klh

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 16-06-03 16:12

"klh" <klhNSPAM@FJERNmail.tele.dk> wrote in message
> Håber det er passiv kølet så man slipper for støjen.

Det ser ikke sådan ud på billederne, men det bør ikke være vildt svært at
køle passivt.

/Nikolaj

Fra : klh

Dato : 17-06-03 22:00