PANIK! PST-fil væk!
Fra : Dan

Dato : 16-06-03 07:20

Hejsa,

Jeg har lige haft nedbrud på min computer, og efter en "Scandisk" er min
"Outlook.pst" forsvundet!
Dette er nu ikke det store problem, da jeg ikke havde noget vigtigt i
den - næh, det vigtige er, at jeg øjensynligt ikke kan oprette en ny!

Når jeg åbner Outlook XP, siger den at den ikke kan finde PST-filen, og
spørger om den skal åbne mappen fil-system i stedet.
Dette svarer jeg 'Ja' til, da Outlook XP ellers lukker ned.

I 'Hjælp' siger den, at jeg kan oprette en ny, fra menuen 'Filer', men det
kan jeg åbenbart ikke når mappen fil-system er åben!
Så har jeg prøver at afinstallere, genstarte og gen-installere Outlook,
men af en eller anden underlig årsag kræver den nye installeret stadig den
gamle PST-fil!!!!

Så, alt - i alt, har jeg mistet total adgang og kontrol med min Outlook
XP!

HJÆÆÆÆLP!
Er der nogen, der ved, hvad jeg skal gøre????

TIA,
Dan

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 16-06-03 07:38

Den Mon, 16 Jun 2003 08:20:17 +0200, "Dan" <No_Sp@m.Net> skrev:

> [...]
>men af en eller anden underlig årsag kræver den nye installeret stadig den

Prøv

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;195717

Med venlig hilsen, Michael Pilgaard.

Fra : Dan

Dato : 16-06-03 08:30

Okey, så langt så godt
Phew, nu har jeg da kontakt med Outlook igen, men nu har jeg et nyt
problem - tak for hjælpen, Michael

Jeg har påny oprettet nogle kontaktpersoner, men når jeg vil skrive en
mail, og trykke på 'Til' i brevhovedet, så dukker mine nye kontaktpersoner
ikke op???
Det ser ud som om, at Outlook viser Windows' (gamle) adressekartotek.

Der er godt nok, for oven i vinduet, et felt, hvor man kan vælge "Outlook
adressekartotek", men selvom jeg skifter dette felt, så viser den stadig
ikke nogle af mine kontaktpersoner?

Nogen, der kan hjælpe med dette problem?

TIA,
Dan

Fra : pre

Dato : 16-06-03 18:55

Mest sandsynligt skal du i OE´s adressebog klikke Funktioner/Indstillinger
og Vælge at de to Out.look´er deler adressebbog.

pre