friserverplads.dk hacket eller?
Fra : Susanne Petersen

Dato : 16-06-03 01:10

Hej gruppe,
når jeg går ind på www.friserverplads.dk beder min browser mig for det
første om at installere kinesisk, og selve sitet ser totalt spoleret
ud...nogen der ved/kan se om det site er blevet hacket, eller i bedste fald
bare taget ned?

Jeg forsøgte så sent som i går at oprette mig der, det lykkedes ikke, som så
mange andre fik jeg ikke passw tilsendt (men de fik da indsamlet min .dk
emailadresse), deres forum virkede - men nu?? Det er da det mærkeligste jeg
længe har set...

SP

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 16-06-03 01:51

"Susanne Petersen" <pandorasbox@hotmail.com> enriched usenet with:

> [...]
> første om at installere kinesisk, og selve sitet ser totalt spoleret
> ud...nogen der ved/kan se om det site er blevet hacket, eller i bedste

Det kunne jo være, at de var blevet opkøbt af nogle kinesere.

Lidt mere seriøst, det ser ganske rigtig ud til, at de er blevet hacket af
nogle kinesere, der kalder sig lcx

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

3F645C1NR21DTH3S
645V2B22NPL163NGT44M5CH21RTH1NDB264ND.

Fra : Susanne Petersen

Dato : 16-06-03 02:15

> Det kunne jo være, at de var blevet opkøbt af nogle kinesere.

Nå ja, det er nok dét det er, ja...:-/

> Lidt mere seriøst, det ser ganske rigtig ud til, at de er blevet hacket af
> nogle kinesere, der kalder sig lcx

ok tak - men så farvel fri-server-plads da, beklager mit dårlige kinesisk...

SP

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 16-06-03 07:35

> [...]
>første om at installere kinesisk, og selve sitet ser totalt spoleret
>ud...nogen der ved/kan se om det site er blevet hacket, eller i bedste fald
[...]

Den snakker ikke kinesisk hér. Måske har de rettet fejlen.

Det ser i alt fald ud til at de enten har travlt med alt muligt andet,
eller at de har smidt en backup på - seneste nyhed er på forsiden og
er fra 12. marts ...

Henrik

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 16-06-03 09:00

"Henrik Koksby Hansen" <henrik@k0ksby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den snakker ikke kinesisk hér. Måske har de rettet fejlen.

Men hvorfor har de "<title>DO NOT HACK PLEASE!ËùνµÄ'ºÚ¿Í',±ðºÚÁË£¬</title>
?
underligt
også en del PHP fejl i deres menu.
men som sagt så er de gået over til et nyt system.....
men de fejl som fremkommer på deres main site... skulle gerne ikke bare lige
kommer når man publicere sin site.

/Thomas
TDN.dk

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 16-06-03 09:21

>Men hvorfor har de "<title>DO NOT HACK PLEASE!ËùνµÄ'ºÚ¿Í',±ðºÚÁË£¬</title>
> [...]

Hmm.. Har aldrig været på deres site før end, da jeg skrev sidste
indlæg. Der fejlede den intet - sværger. Men nu er den godt nok grim.
:)

Henrik