SE T100 / Aalborg
Fra : Peter Nørkjær

Dato : 15-06-03 23:00

Er der nogle i Aalborg-området der kan låse en Ericsson T100 op for mig?
/Peter

Fra : btvs

Dato : 23-06-03 10:06

"Peter Nørkjær" skrev d. 15-06-03 23:00 dette indlæg :
> Er der nogle i Aalborg-området der kan låse en Ericsson T100 op for
mig?
> /Peter

Der er een i Hjørring der kan klare det.....
Deres mail adr. er: unlock@ofir.dk

VH
btvs

http://www.kandu.dk/

Fra : lh-jakobsen

Dato : 23-06-03 12:36

Kan også i Skagen

Fra : Per Sørensen

Dato : 23-06-03 13:20

Jamen jeg kender en der kan i Løgstør, så der er da vist nok lige omkring
Ålborg?

--
Med venlig hilsen Per Sørensen
Email : djubi@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 23-06-03 15:10

"Per Sørensen" <djubi@djubi.dk> skrev i en meddelelse
> Jamen jeg kender en der kan i Løgstør, så der er da vist nok lige omkring
> Ålborg?

Rolig nu,

SYLCON har jo allerede sagt, at han kan i Ålborg.

God sommer allesammen :)

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Fuld garanti - også remote

Fra : DirectX

Dato : 24-06-03 01:13

Skulle man lige " snige " sin signatur ind her ?

Mvh
"C@ss"

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> wrote in
message news:bd71o3$m0t$1@sunsite.dk...

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 23-06-03 17:14

"DirectX" <stendrup@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Skulle man lige " snige " sin signatur ind her ?

Næ ikke specielt,
jeg synes bare det var lidt skægt at se,
der var så mange, som svarede på det indlæg.

--
mvh Kasper