E-Mail
webnoob 5265
Kan ikke poste
Fra : zcully

Dato : 30-03-01 08:49

Jeg kan ikke poste til en nyhedsgruppe???

Når jeg sender ryger meddelselsen fint nok ud af udbakken, men kommer aldrig
ind i nyhedsgruppen???

Mit outlook, IE virker fint. Jeg kan også sende alm. post fra Express.
Alt har virket med mine instillinger da jeg havde IE5 og win98.
Nu har jeg installeret winME nu og IE55 og var så dum at installere SP1, så
alt gik i ged.

Har prøvet at reinstallere både express. IE55 kunne ikke afinstalleres, men
har prøvet at lave en repair uden resultat!!!

HVAD GØR JEG????

MVH
Jacob

P.s.: Denne Meddeldelse er selvfølgelig sendt fra en anden PC!!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-03-01 09:36

Fri, 30 Mar 2001 09:49:06 +0200, skrev "zcully" <zcully@hotmail.com>:

>Jeg kan ikke poste til en nyhedsgruppe???

Den er svær at svare på, om det er fordi du sender i HTML, med forkert
charset eller hvad der er årsag til det.

Hvilken newsserver er det du ikke kan sende til?

Men prøv at læse <http://www.whitehat.dk/oe/>, der står noget om
korrekt opsætning af OE.

Hjælper det ikke, så prøv i gruppen, som er nævnt i min signatur, som
er beregnet til OE-spørgsmål.

med venlig hilsen
Knud
--