Vejgebyr i Østrig
Fra : Rasmus

Dato : 15-06-03 22:23

Er det også ligesom i Schweiz (sådan staves det og ikke Svejs)
At der kan købes mærkat ved grænsen eller skal den købes hos FDM ?

Fra : Have

Dato : 15-06-03 22:31

Hej Rasmus

Ja du kan købe Vignetter på motorvejen ved ankomsten til Østrig. Jeg tror vi
betalte 7? for en med 10 dages gyldighed.

Venligst

Jens

Fra : Claus E Beyer

Dato : 16-06-03 19:49

"Rasmus" <devnull@sunsite.dk> skrev i en meddelelse news:bciobu$7tn$1@sunsite.dk

> Er det også ligesom i Schweiz (sådan staves det og ikke Svejs)

Men det må gerne staves »Svejts«, jævnfør RO2001.

Claus