ME55 eller ME1??
Fra : Niels Hauerslev

Dato : 30-03-01 07:25

Til min CBR600 F1, skal jeg ud at købe nyt bagdæk -
jeg har besluttet at købe Metzeler, men hvilken model skal jeg vælge (til
frisk kørsel.....;
ME1 eller ME55 ??
Nogen gode ideer?? -erfaringer/viden modtages......hvad er forskellen - på
Metzelers hj.side kan jeg ikke blive klogere.

Niels.

Fra : Morten Christensen

Dato : 30-03-01 08:28

Metzler er kanongodt, men der er ikke kilometer i de dæk for en 25-øre.
Til gengæld står du fast i sving med regnskyl

Jeg har haft et ME55 på min tidligere GS500E, og 25ookm, så var det som
nyt - ingen ridser overhovedet
(læs *blank-slidt*)

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Rolf Skovløkke

Dato : 30-03-01 19:11

Så har du nok fået det i en sportsblanding; kører normalt 8-10.000 km på et
ME55 Mitronic på min 1100 Suzuki, og den får da lov at lave lidt tid efter
anden, bl.a. på DMC's kørekurser.

mvh
Rolf Skovløkke

Fra : Steen Schmidt

Dato : 30-03-01 20:07

> Metzler er kanongodt, men der er ikke kilometer i de dæk for en 25-øre.
> Til gengæld står du fast i sving med regnskyl

Det gælder ikke MEz4 da! En SV650S er jo født med den slags, og jeg havde op
til flere uheldige oplevelser med dem i regnvejr. Efter jeg fik Michelin
Pilot Sport på, gik det væsentligt bedre (ingen sammenligning overhovedet).

> Jeg har haft et ME55 på min tidligere GS500E, og 25ookm, så var det som
> nyt - ingen ridser overhovedet
> (læs *blank-slidt*)

Blankslidt efter 2500 km på en GS500E? Har du stået og lavet brændere eller
hvad? Mine MEz4 holdt ca. 10 kkm på SV'eren. Det er langt. Pilot Sport holdt
ca. 6-8 kkm med min kørsel.

Mvh
Steen