program error i delphi
Fra : Stephen Frederiksen

Dato : 30-03-01 07:34

jeg er begyndt at modtage følgende error i delphi 5
[Image]

jeg kører win982ed 64MB ram
jeg har geninstalleret delphi det hjalp ikke rigtigt
er der nogen som har være ude for det samme og hvordan med en løsning
--
Venligst / Regards Stephen Frederiksen Phone +45 74 42 01 78
ICQ 1690608 Hvedemarken 35 sth Mobil 40 82 96 78

Fra : Stephen Frederiksen

Dato : 30-03-01 07:43

> jeg er begyndt at modtage følgende error i delphi 5

Exception EAccessViolation in module VCL50.BPL at 0006E152

> jeg kører win982ed 64MB ram
> jeg har geninstalleret delphi det hjalp ikke rigtigt
> er der nogen som har være ude for det samme og hvordan med en løsning

billedet kom ikke med.

Fra : Kurt Bilde

Dato : 30-03-01 12:05

Hej Stephen !

Stephen Frederiksen wrote:

> Exception EAccessViolation in module VCL50.BPL at 0006E152

Det er en fejl som tyder på at der er problemer med et 3.parts produkt. Har
du lagt mærke til om fejlen er kommet efter du har installeret et given
komponent?

-Kurt

Fra : Stephen Frederiksen

Dato : 30-03-01 16:45

de 3 parts komponenter jeg anvender har jeg brugt i ca 2 år , det er
selvfølgelig ingen garanti at der ikke er opstået et eller andet med dem.
jeg tror at at skal installere hele systemet igen, da min maskine har/er enorm
ustabil idag.
jeg er nærmest begyndt at blive blå-
men tak for hintet

Fra : Micki \"Splatman\" J~

Dato : 01-04-01 18:49

>billedet kom ikke med.
Billeder og andre filer kommer ikke med.

MVH.
Micki "Splatman" Jensen
"A Man Who Create Worlds"