FC Midtjylland sang
Fra : Morten Steen

Dato : 15-06-03 19:27

De spiller en bid af en sang på Ikast Stadion, hver gang FC Midtjylland
scorer. En slagsang af en art. "Vi er FC Midtjylland..." osv.osv.
Er der nogen der ved om man kan få det et sted? MP3? CD? Selvom jeg er
BIF'er, må jeg jo erkende at det lyder meget fedt.

Morten

Fra : Henrik

Dato : 15-06-03 20:51

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> wrote in message
> [...]
> Er der nogen der ved om man kan få det et sted? MP3? CD? Selvom jeg er
> BIF'er, må jeg jo erkende at det lyder meget fedt.

Det mener du ikke seriøst vel ?

Selv hvis jeg var FCM fna ville jeg krumme tæer i skam hvergang de spiller
den, den er så jammerligt.

Mvh
Henrik

Fra : Jakob T. Eriksen

Dato : 15-06-03 20:55

"Henrik" <sahlREMOVE@THISsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> "Morten Steen" <morten.x@film.dk> wrote in message
> >

> Det mener du ikke seriøst vel ?
>
> Selv hvis jeg var FCM fna ville jeg krumme tæer i skam hvergang de spiller
> den, den er så jammerligt.

Enig.

Den eneste hjælp jeg i øvrigt kan give, er at jeg mener den er med Tørfisk.

Fra : Lars Raaby

Dato : 15-06-03 21:20

Jakob T. Eriksen skrev bl.a.:
> Den eneste hjælp jeg i øvrigt kan give, er at jeg mener den er
> med Tørfisk.

Den *er* med Tørfisk

/Lars
--
Mød TØRFISK til
Rødkjærsbro Open Air

Fra : Morten Steen

Dato : 16-06-03 07:19

> Den *er* med Tørfisk

Gud, er I sikre på det? Der kan man sgu bare se... nå, men jeg står ved min
holdning. Den har nogle fine harmonier.

Morten

Fra : Henrik Øster

Dato : 16-06-03 10:55

Den er lavet af Henrik Volf, en lokal musiker. Tørfisk lavede pokalsangen...
Henrik

Fra : Morten Steen

Dato : 16-06-03 11:06

> Den er lavet af Henrik Volf, en lokal musiker. Tørfisk lavede
pokalsangen...

HA! Jeg tænkte det nok. Og der ER vel ikke nogen der ved hvor man får fat i
nummeret?

Morten

Fra : Henrik Øster

Dato : 17-06-03 11:38