Skærme
Fijala 3554
Misfavning
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-06-03 18:28

Min gamle - men gode - Goldstar (ja grin bare får periodisk en
misfarvning, som om en af farverne forsvinder og billedet får en meget blå
toning.

Nogen der ved og det kan betale sig at få den repareret (der er ingen
garanti) ?

Det er jo nok en kold lodning/dårlig forbindelse, så mon ikke den skal
afskrives...

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Erik W.

Dato : 16-06-03 12:35

"Michael Lund Sørensen" skrev i en meddelelse
> Min gamle - men gode - Goldstar (ja grin bare får periodisk en
> misfarvning, som om en af farverne forsvinder og billedet får en meget blå
> toning.

Det lyder som en svag forbindelse et eller andet sted. Hvis du er heldig er
det blot VGA stikkene, der skal have lidt massage.
Og nej - Det kan ikke betale sig få den repareret.
Og det er efter min mening fjollet at sidde ved en gammel Goldstar monitor,
når man tænker på hvor billige gode skærme er blevet.
http://www.edbpriser.dk/hardware/skaerme-show.asp

Mvh Erik