Baggrunds udskrivning
Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 30-03-01 01:48

hejsa

Kan nogen fortælle mig hvordan jeg baggrunds udskriver et dokument fra mit
program.

f.eks. jeg har et Word dokument og jeg vil gerne have mit program til at
udskrive den. helst uden at word starter op hvis ikke det kan undgåes så i
minimeret tilstand i hvertfald.

--
mvh.
Jan Damkjær Dahl

Fra : Bjørnar Nilsen

Dato : 30-03-01 05:26

Her har du et eksempel på bakgrunnsutskrift fra Word.

Private Sub Command1_Click()
Dim oWord As Object
Set oWord = CreateObject("Word.Application")
oWord.Visible = False

oWord.Documents.Open FileName:="c:\mine dokumenter\minfil.doc",
ConfirmConversions:= _
False, ReadOnly:=False, AddToRecentFiles:=False,
PasswordDocument:="", _
PasswordTemplate:="", Revert:=False, WritePasswordDocument:="", _
WritePasswordTemplate:="", Format:=wdOpenFormatAuto
oWord.Application.PrintOut FileName:="", Range:=wdPrintAllDocument,
Item:= _
wdPrintDocumentContent, Copies:=1, Pages:="",
PageType:=wdPrintAllPages, _
Collate:=True, Background:=True, PrintToFile:=False

oWord.Close
Set oWord = Nothing
End Sub

mvh
Bjørnar Nilsen

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 30-03-01 12:27

tak for det

hvad betyder de underskores der står for enden af lilierne

Fra : Tim Sørensen

Dato : 30-03-01 20:07

> hvad betyder de underskores der står for enden af lilierne
Underscorene i enderne dele blot linien op istedet for at skrive det hele i
én lang linje.

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://dondata.adsl.dk/

Fra : Niels Henriksen

Dato : 30-03-01 20:36

"Bjørnar Nilsen" <bni@start.no> wrote in message
> Her har du et eksempel på bakgrunnsutskrift fra Word.

Hvordan erstatter man så nogle bestemte ord i et word-doc med valgfri fra
VB6?

--
Niels Henriksen
Systemudvikler