Hvor mange var vi?
Fra : Trille

Dato : 30-03-01 01:00

Hej med jer

Jeg var på bakken, er der nogen der ved hvor mange vi var - for real ...
altså i cirka tal sæfølglig.

Ps Fortsat god sæson...

Trille

Honda VTZ

Fra : Thomas Makro

Dato : 30-03-01 06:59

On Fri, 30 Mar 2001 02:00:01 +0200, "Trille" <bigbrother@wanadoo.dk>
wrotE:

>Jeg var på bakken, er der nogen der ved hvor mange vi var - for real ...
>altså i cirka tal sæfølglig.

Iflg. Berlingske online ca. 2500. Som der også står, var der forventet
dobbelt så mange. Mon ikke det primært var jyderne og fynboerne der
udeblev? (Jeg havde heller ikke taget turen over storebæltsbroen i den
kraftige blæst).
--
M.v.h. Thomas Makro
Honda VFR 750 F

Fra : m.grewy

Dato : 30-03-01 08:58

Jo det er rigtig at der var 2500 hvor der plejer at være op imod de 10000.
Og jeg var der desværre heller ikke på grund af vejret.
Jeg kommer fra Fredericia.

Hilsen
Michael

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 30-03-01 15:37

Jeg kender flere her ovre fra den jyske vestkyst som heller ikke var vildt
tændte på at kaste sig ud i blæsevejret den dag :(
Så jeg har stadig min første bakkeåbning til gode... Måske næste år!

Casper
GSX750ESD

m.grewy <m.grewy@cykel.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9a1eap$vk7$1@news.cybercity.dk...

Fra : Brian Luckow

Dato : 30-03-01 17:50

Thomas Makro wrote:

> [...]
> dobbelt så mange. Mon ikke det primært var jyderne og fynboerne der
> udeblev? (Jeg havde heller ikke taget turen over storebæltsbroen i den

Primært... hmm... selv Københavnerne blev væk. Normalt plejer gaderne også
at vrimle med cykler netop den dag, i går så jeg kun én her i Kbh. Fedt at
åbne/lukke bakken, men ikke for enhver pris... og vejret i går... mega
trist. Så jeg lod cyklen pænt stå her i Kbh. i læ for vinden og i tørvejr.

Brian Luckow

Fra : Armand

Dato : 30-03-01 22:20

Thomas Makro <Makro@CyberFJERNjunkie.dk> skrev i en

> ........... Mon ikke det primært var jyderne og fynboerne der udeblev?

Hvad med svenskernes mandtal efter at broen er kommet??

--
Armand.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-03-01 23:22

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> Thomas Makro <Makro@CyberFJERNjunkie.dk> skrev i en

> Hvad med svenskernes mandtal efter at broen er kommet??

Jeg så seks ( 6 !!! ) der ankom samlet, der kan selvfølgelig have været
flere, som jeg har overset

Var lige henne og høre hvordan det var at køre over broen ( den var jo
lukket for lette køretøjer ) , men desværre forstod jeg ikke ret meget andet
end " jæekla "

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Jon Larsen

Dato : 01-04-01 14:26

Jaaa.. Dagen startede jo godt.. Kun en smule regn og en del fremmødte på
Kildebjerg. ( Ved jo ikke hvor mange der plejer at være.. med vejret taget i
betragtning)
Da vi havde siddet lidt kom der et par fra Skanderborg som havde kørt i ca.
10 cm sne på mororvejen.. Vi blev enig med dem om at de var godt tossede..
Hvilket vi vist alle var !!!
Kl. 14.00 blev der blæst afgang.. WOW !! min allerførste bakketur skal til
og begynde.. Men da vi nåede broen tænkte jeg... Pyyhaaaa,, hvad pokker
laver jeg her !!

Vi kom da over broen på trods af Bullson's stunt med at smide hjelmen midt
ude på højbroen.. Hvorefter en venlig sjæl vendte rundt, kørte mod trafikken
og hentede hjelmen tilbage
Jeg var nu alligevel lidt nervøs da jeg skulle over broen med damen bagpå,
men det lykkedes.

Om det var koldt??????
JA !!!!!!!!! Da vi nåede Karlslunde frøs mine små fingre og tær helt
vildt.. godt at der var gratis kaffe
Synes nu også det var lidt synd for Pigegarden at de skulle stå og fryse
sådan bare for at spille for os, Men tak alligevel til dem...

Da vi var på vej til Nørrebrogade efter stoppet på Karlslunde skete der
desværre det at en måtte lægge sin cykel pænt ned lige ved siden af os, pga
nogle pæne hvide fodgænger felter..(vi var jo åbenlyst nået et godt stykke
ind i KBH) Håber ikke at han har taget skade af det... Tror jeg nu ikke...

Nå men turen fortsatte jo og ind til nørrebrogade kom vi. Vi holdt vel ca.
midt i hele feltet....
F.... hvor er det dog fedt at høre når så mange starter deres MC'ere op og
gør klar til afgang mod bakken..

Da vi nåede ud til bakken.. sagde hende bagpå om jeg lagde mærke til
Biker-Jens som kørte lige ved siden af os.. Øhhmmm nnæææhhhh det havde jeg
da ikke... "jamen han kørte da lang tid ved siden af os !!! "
Ja ja.. men jeg havde altså mere travlt med at holde øje med trafikken
foran...
Ca. 1 1/2 time senere vendte vi næsen hjemad... men øhhmmm hvor var nu lige
Motorvejen...
Så jeg gik til Informationen hvor jeg fik udleveret et fint kort... ( som
jeg hverken kunne finde hoved eller hale på ) Da det jo var mørkt.. måtte
jeg starte MC'en for at få lys.... Da jeg havde studeret kortet lidt..
spørge en venlig mand om hvor vi skal hen.. Jeg siger at vi skal mod
Odense... " Så bare følg med os.. vi skal alligevel ud på motorvejen" Så en
STOR tak til den mand der hjalp mig, kæresten og min lille Gixxer 250 ud til
motorvejen...
Kl 24.00 holder vi foran kærestens forældres hus og er nu godt trætte.... på
bordet inde i køkkenet står der kaffe og brød som vi lystigt gnasker i os
imens vi taler om hvor god turen har været på trods af vejret...

Så tak til alle der deltog....God vind og pas på jer selv..

PS.
Så også at der i hvertfald var en enkelt tysker med på en Spritny Honda
Guldvinge til 499.000 kr.

MVH.

--
Jon Larsen.Som synes bakketuren var feeeedd
GSX-R 250 pilot med Laser lyd ( puha den lyder godt) og mere bundtræk end

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-04-01 21:30

Jon Larsen wrote:

> Jaaa.. Dagen startede jo godt.. Kun en smule regn og en del fremmødte på
> Kildebjerg. ( Ved jo ikke hvor mange der plejer at være.. med vejret taget
> i betragtning)
Jeg nøjedes med at sidde klistret til fjernsynet :-/

> Da vi havde siddet lidt kom der et par fra Skanderborg som havde kørt i
> ca. 10 cm sne på mororvejen.. Vi blev enig med dem om at de var godt
> tossede.. Hvilket vi vist alle var !!!

Nok et af de eneste tidspunkter man kunne tænke sig en sidevogn

[klip]
> Vi kom da over broen på trods af Bullson's stunt med at smide hjelmen midt
> ude på højbroen.. Hvorefter en venlig sjæl vendte rundt, kørte mod
> trafikken og hentede hjelmen tilbage

Jeps, det fortalte han også i indslaget på tv3

> Så tak til alle der deltog....God vind og pas på jer selv..

Nøjj, jeg håber at jeg får slæbt mig afsted næste år Og selvf. også til
bakkelukning

> PS.
> Så også at der i hvertfald var en enkelt tysker med på en Spritny Honda
> Guldvinge til 499.000 kr.

Den så jeg også på Tv3

> Jon Larsen.Som synes bakketuren var feeeedd

Godt gået
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk