Server købes!
Fra : hans jensen

Dato : 15-06-03 13:00

Hej
Jeg søger en server. Det skal være noget i retning af nedenstående:
Server fra compaq med PIII 667 Mhz processor (eller 800 mhz), mulighed for
at udvide med en ekstra processor (dualboard) kan opgraderes til ca.1 Ghz,
128 MB ram, 3 harddiske på 4.5 GB og mulighed for 6 harddiske ialt, der er
to CD-rom drev i maskinen.

Der medfølger konfigurations-cd til compaq server.

Er der nogen brugtcomputerforhandler der ligger inde med en sådan maskine?

Bo Jacobsen

Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 19-06-03 21:21

Jeg har da de 6 diske, det er da en start.

Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 24-06-03 10:14

Diskene er solgt.

Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 29-06-03 16:44

Hvad skal din 800 MHz server koste ????

Fra : ct

Dato : 27-06-03 23:47

hva vil du gi' for en compaq dual 800 med et par SCSI diske (kan ikke huske
størrelsen, skal nok checke), DAT backup, cdrom osv...

Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 28-06-03 07:48

Hvor i landet ???
Billeder af maskinen

Fra : ct

Dato : 28-06-03 08:10

vejle

jeg har ingen billeder men kan finde de præcise specs

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 28-06-03 14:44

On Sat, 28 Jun 2003 09:10:20 +0200, "ct" <no@way.se> wrote:

>vejle
>
>jeg har ingen billeder men kan finde de præcise specs

Jeg bor også i Vejle så såfremt at du vil have taget nogle billeder af
den kan vi nok sagtens finde ud af det.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : hans jensen

Dato : 28-06-03 11:42

Hej
Har du nogle specs. og fotos?