Studer Sikkerhed men hvor ???
Fra : Ukendt

Dato : 15-06-03 12:42

Haiiii jeg vil maget geren studer noget sikker hed ??? hvor kan jeg lære det
henne ??? dvs hvad for noget jeg kan og ikek kan bruge !! hvor dan jeg kan
takle et system der er alt for åben og så selv luk det ! osv !! alså lige
fra Antivirus til helt Pro items !! men tak for hjælpen alle sammen ;)

Fra : Leo E

Dato : 15-06-03 19:10

"Daniel Kejser" <daniel(snabela)webgud.dk> wrote in message news:<3eec5b6d$0$76140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> takle et system der er alt for åben og så selv luk det ! osv !! alså lige
> fra Antivirus til helt Pro items !! men tak for hjælpen alle sammen ;)
Et forslag? søg på GOOGLE efter: internet sikkerhed, der er ihvertfald
20 sider at begynde med.
Hilsen: Leo

Fra : Michael U. Hove

Dato : 15-06-03 20:40

Daniel Kejser wrote:

> [...]
> takle et system der er alt for åben og så selv luk det ! osv !! alså lige
> fra Antivirus til helt Pro items !! men tak for hjælpen alle sammen ;)

En lidt mere ydmyg e-mail adresse ville nok heller ikke skade

Mvh.

Michael.

--
"May you always live life for a purpose, love like you've never been
hurt, and dance like none is watching...."

Fra : Alex Holst

Dato : 16-06-03 08:12

> [...]
> takle et system der er alt for åben og så selv luk det ! osv !! alså lige
> fra Antivirus til helt Pro items !! men tak for hjælpen alle sammen ;)

Du kunne f.eks. laese denne gruppe's liste over ofte stillede
spoergsmaal. En webgud som dig burde let kunne finde den.

Overvej at skrive dine indlaeg med lidt stoerre omhu i fremtiden. Dit
brug af 'Haiii', ' ???' og ' !!' goer naesten ondt paa oejene.