Go gamle Grease - og dog!
Fra : Ukendt

Dato : 15-06-03 10:33

Hejsa.

Jeg søger remix navnet på Grease sangen Summer Lightning men Megamix
udgaven.
Altså en mild techno remix af Grease - Megamix.

Nogen der ved hvilken techno remix?

mvh
FB

Fra : Daniel Jørgensen

Dato : 15-06-03 14:17

Hvis vi tænker på samme sang, hedder den ganske enkelt
"Grease Megamix"

Den er et mix mellem "Summer Nights" "Greased Lightnin'" og "You're The One
That I Want"

- Så vidt jeg husker..

Vh. Daniel

Fra : Lars Bernau

Dato : 15-06-03 16:30

In article <bchrjh$2l00$1@news.cybercity.dk>, cfs28974@vip.cybercity.dk
says...
> [...]
> "Grease Megamix"
>
> Den er et mix mellem "Summer Nights" "Greased Lightnin'" og "You're The One

Den tænkte jeg også på til at starte med, men han skriver jo noget om en
techno version, og der er sq ikke meget techno over Grease Megamix
nummeret. Så mon ikke det er en anden han tænker på ?? Måske noget
hjemmebrygget af en eller anden art ?
--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-03 19:25

"Lars Bernau" <bernau@invalid.dk> wrote in message

> [...]
> techno version, og der er sq ikke meget techno over Grease Megamix
> nummeret. Så mon ikke det er en anden han tænker på ?? Måske noget

Ja måske. Det er ikke den normale Megamix. Det er jo en disco version, og
har intet med techno at gøre.
Vil så lige sige, at versionen jeg snakker om, er ikke noget hardcore
techno, men blød a la poptechno.

Det er en remix af Megamix nummeret, så det ville vel være rigtig at kalde
remix'en for dicotechno.
Altså de synger som de gør i Megamix nummeret, tempoet er bare en anelse
hurtigere, med en gensidig bass i baggrunden.

Mvh
FB

Fra : zcully

Dato : 15-06-03 15:41

"FB" <nomail> wrote in message
> [...]
> udgaven.
> Altså en mild techno remix af Grease - Megamix.

Så vidt jeg ved er der lavet 2 Grease mix. Det ene hedder bare "Grease
Megamix" og det andet "Grease megamix - The Dream mix"

/Zcully

Fra : Lars Bernau

Dato : 15-06-03 16:31

In article <3eec856f$0$12992$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
*removethis*zcully@hotmail.com says...
> "FB" <nomail> wrote in message

> Så vidt jeg ved er der lavet 2 Grease mix. Det ene hedder bare "Grease
> Megamix" og det andet "Grease megamix - The Dream mix"

Mike Gray har også lavet et Remix af Summer night for maaange år siden
til DMC
--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-03 19:25

"zcully" <*removethis*zcully@hotmail.com> wrote in message
> Så vidt jeg ved er der lavet 2 Grease mix. Det ene hedder bare "Grease
> Megamix" og det andet "Grease megamix - The Dream mix"

Hejsa.

Megamix er discoversionen, The Dream Mix, kender jeg ikke.
Vil lige se om jeg kan finde den så jeg kan høre om det er den.

Tak for det.
Mvh
FB

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-03 19:28

"FB" <nomail> wrote in message

> Megamix er discoversionen, The Dream Mix, kender jeg ikke.
> Vil lige se om jeg kan finde den så jeg kan høre om det er den.

Det var så heller ikke The Dream Mix.
Ikke meget techno over den sang

For at alle forstår mig, så er det nummeret Grease - Megamix vi snakker om.
Men en techno remix af den.

Mvh
FB