Starte Outlook minimeret?
Fra : Dan

Dato : 15-06-03 07:30

Hejsa,

Jeg er fornyligt skiftet til Outlook XP.
Mit problem er, at jeg ikke kan få denne nye Outlook XP til at starte op
minimeret?

Jeg laver en genvej til programmet - i egenskaber for genvejen vælger jeg at
den skal starte op minimeret.
Men den gør det ikke - hvad gør jeg galt?!?

Min gamle Outlook 2000 havde ikke dette problem - den startede op minimeret
uden problemer...

TIA,
Dan

Fra : pre

Dato : 15-06-03 09:27

Prøv at minimere FØR programmet lukkes.

mvh
pre

Fra : Dan

Dato : 15-06-03 12:09

Nope - virkede ikke
Nogen, der har andre forslag?

TIA,
Dan

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 15-06-03 13:14

Den Sun, 15 Jun 2003 08:29:38 +0200, "Dan" <No_Sp@m.Net> skrev:

> [...]
>den skal starte op minimeret.
>Men den gør det ikke - hvad gør jeg galt?!?

Hej Dan.

Følgende skulle løse dit problem:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;251340

Med venlig hilsen, Michael Pilgaard.

Fra : Dan

Dato : 15-06-03 14:38

Så virker det
Tusind tak for hjælpen...

mvh.,
Dan

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 15-06-03 21:39

Den Sun, 15 Jun 2003 15:37:49 +0200, "Dan" <No_Sp@m.Net> skrev:

>Så virker det
>Tusind tak for hjælpen...
>
>mvh.,
>Dan

Det var så lidt. : )

Det sjove er bare at det gør det ikke hos mig. Men jeg er ligeglad om
den starter maksimeret, så pyt med det. Bare underligt. : -o

Med venlig hilsen, Michael Pilgaard.

Fra : pre

Dato : 16-06-03 18:57

Løsningen er ikke ens for alle Outlook versioner.

pre

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 16-06-03 19:20

Den Mon, 16 Jun 2003 19:56:59 +0200, "pre"
<skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> skrev:

>Løsningen er ikke ens for alle Outlook versioner.

Bare for nysgerighedens skyld, kan du så give løsningen på min version?
Og hvor du evt. har fundet løsningen? : - )

Det er en 10.4712.4219 SP2 der kører på en
WinXP 5.1(build2600.xpsp2.030422-1633: Service Pack 1)

PFT

Med venlig hilsen, Michael Pilgaard.

Fra : pre

Dato : 17-06-03 08:01

Ingen officiel forklaring, men forskellige håndbøger peger på forskellige
løsninger.