dannebrogsflag daler ned over en side
Fra : hviid

Dato : 15-06-03 06:56

hej gruppe

da jeg ved tonen på usenet kan være temmelig grov, hvis man henvender
sig i den forkerte gruppe, vil jeg starte med at skrive, at det nok
snart er et år siden, at jeg sidst "har været forbi" - jeg er virkelig
i tvivl om jeg skulle sende mit ? til html gruppen, så HVIS jeg er
gået helt forkert, så bare fortæl mig det, så forsvinder jeg straks
igen.

Mit problem er at jeg sammen med et par venner laver en hjemmeside,
som vel efterhånden har karakter af en FANSIDE for en kendt
håndboldspiller, som nu snart har fødselsdag.

Så er det jo, at jeg kommer til at tænke på at jeg tit og ofte har set
hjemmesider, hvor der ved en tilsvarende lejlighed dalede små
dannebriogsflag ned over siden

Jeg tror jeg har set den samme effekt været brugt med snefnug

Det er bare det, at når man så står og skal bruge det, så kan man ikke
finde det nogen steder, jeg ved faktisk ikke engang om det er et
javascript eller hvad jeg er på udkig efter

Hvis det har nogen betydning ligger siden det drejer sig om på
http://europamester.dk - siden er lavet i frames, så nogen betydning
har det i al fald, men...jamen jeg håber på en eller anden kender pgl.
script og kan lede mig lidt på sporet

Fra : Rico Wind

Dato : 15-06-03 10:24

"hviid" <perhviid@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://europamester.dk - siden er lavet i frames, så nogen betydning
> har det i al fald, men...jamen jeg håber på en eller anden kender pgl.

Tror du skal prøve i:
dk.edb.internet.webdesign.clientside
eller en anden af undergrupperne i
dk.edb.internet.webdesign

Denne gruppe handler om Java, og ikke javascript, som er en hel anden ting!

/rw

Fra : Susan Jasmin

Dato : 16-06-03 23:51

Hej.

Jeg går ud fra, det er noget i denne stil du leder efter,
så sætter du så bare et billeder af flag ind i stedet for:

http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex3/snow.htm

Susan.